تخریب خودرو شهروندان در حمله اراذل و اوباش


در راستای پیگیری پرونده تخریب 3 دستگاه خودرو در 21 آبان ماه در محدوده دولت آباد، خیابان صفائیه و همچنین در 27 آبان ماه در دولت آباد، خیابان مسجوری که تعدادی از اراذل و اوباش محله دولت آباد تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو پارك شده شهروندان کرده و پس از درگیری و تخریب از محل متواری شده بودند، رسیدگی به پرونده متهمان در دستور کار قرار گرفت.

پرونده توسط عوامل این پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پیگیری شد و ضمن هماهنگی با مقام قضایی شهرستان ری حكم دستگیری و ورود به منزل و مخفیگاه متهمان اخذ شد.

در این راستا سه تیم از پرسنل دایره عملیات یگان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ محل پاتوق و مخفیگاه آنها بصورت غیرمحسوس تحت كنترل اطلاعاتی قرار دادند كه در ساعت 22:00 یكی از عاملین اصلی و محركین درگیری و تخریب به هویت "حسام" معروف به "حسام اولیور" ساكن دولت آباد در محل سكونت خود شناسایی و دستگیر و متهم دیگری به هویت "رامین" در پاتوق خود واقع در قهوه خانه ای در دولت آباد مورد شناسایی و دستگیری عوامل دایره عملیات قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت :متهمان در حال حاضر تحت نظر و پرونده در حال رسیدگی می باشد در خصوص دستگیری سایر متهمان پرونده كماكان در حال رسیدگی می باشد و نتیجه تكمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حمله اراذل اوباش به مطهری