سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A9 سامسونگ به بیرون درز کرد


اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A9 سامسونگ به بیرون درز کرد

در اسفند ماه سال گذشته بود که اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A9 سامسونگ منتشر شده بود. در اطلاعات بعدی هم مشخص شد که این گوشی با شماره مدل SM-A9000 راهی بازار خواهد شد. به‌تازگی شاهد لو رفتن یکسری اطلاعات جدیدتر از این محصول در بنچمارک GeekBench بودیم.

دیجی کالا/ در اسفند ماه سال گذشته بود که اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A9 سامسونگ منتشر شده بود. در اطلاعات بعدی هم مشخص شد که این گوشی با شماره مدل SM-A9000 راهی بازار خواهد شد. به‌تازگی شاهد لو رفتن یکسری اطلاعات جدیدتر از این محصول در بنچمارک GeekBench بودیم.

گوشی گلکسی A9 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 620 عرضه می‌شود.
در جدیدترین اطلاعات لو رفته، مشخص شده که گلکسی A9 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۰ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای را در خودش قرار داده، استفاده می‌کند. البته مشخص شده که پردازنده‌های Cortex-A72 و Cortex-A53 روی این محصول قرار گرفته‌اند. این تراشه در بنچمارک GeekBench امتیاز ۱۴۴۶ را در حالت تک هسته‌ای و ۴۱۳۴ را در حالت چند هسته‌ای به‌دست آورده است.
‌‌‌‌
گوشی گلکسی A9 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. به احتمال زیاد سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار خواهد شد.

به‌تازگی اطلاعات مختلفی از گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ به بیرون درز کرده است. گوشی‌هایی مانند گلکسی A3 سال ۲۰۱۶ و گلکسی A5 سال ۲۰۱۶ هم مدتی پیش مجوزهای لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) دریافت کرده‌اند و به احتمال زیاد به‌زودی معرفی خواهند شد. البته سامسونگ مدتی پیش هم گوشی گلکسی A8 را راهی بازار کرده بود.

همان‌طور که سامسونگ قبلا گفته بود، این شرکت فعالیت خودش را در حوزه‌ی گوشی‌های ارزان قیمت افزایش داده و می‌خواهد محصولاتی را عرضه کند که بتوانند با گوشی‌های ارزان قیمت چینی رقابت کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گلکسی A8 سامسونگ در ویدیویی به بیرون درز کرد