سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کلاهبرداری نزدیکان «منصور هادی» از آل سعود


مهر/ رژیم سعودی سه تن از نزدیکان «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور خائن و فراری یمن را به جرم کلاهبرداری در جریان جنگ یمن از خاک عربستان اخراج کرده است.

به گزارش یمنی پرس، منابع آگاه اعلام کرده اند که مقامات سعودی «حسین الشدادی»، نایب رئیس سابق مجلس نمایندگان، «عای الاحمدی» رئیس سابق شورای امنیت ملی و و «حسین عرب» وزیر سابق کشور یمن را به جرم کلاهبرداری در جریان تجاوز سعودی ها به صنعا و عدن از خاک عربستان اخراج کرده و آنها را ممنوع الورود کرده اند.

بنابر این گزارش، ماجرا از این قرار است که نزدیکان منصور هادی عبد ربه، با دریافت مبالغی کلان پول از دربار سعودی وظیفه داشتند مزدوران عربستان را در جنوب یمن ساماندهی و مدیریت کنند اما ظاهرا این پول را صرف هزینه های شخصی و زندگی خود کرده اند.

همچنین خبرنگار مهر از یک منبع آگاه کسب اطلاع کرد که رئیس جمهور سابق یمن بابت این موضوع از سوی سران سعودی مورد بازخواست قرار گرفته و متعهد شده است تا هزینه های هنگفتی که رژیم متجاوز سعودی برای قتل و غارت ملت یمن هزینه می کند، صرف خوشگذرانی ها و زندگی شخصی نزدیکان منصور هادی نشود.

در همین حال، رسانه های سعودی بنا به دستور ملک سلمان و فرندش محمد از انتشار اخبار مربوط به این خیانت مالی منع شده اند.

لازم به ذکر است که این رفتار نزدیکان رئیس جمهور خائن سابق یمن در قابل متجاوزین سعودی نمادی بارز و آشکار از ماهیت واقعی دشمنان انقلاب یمن محسوب می شود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ سایه شوم آل سعود (فاجعه منا و رذالت آل سعود)