ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهدی رحمتی و دردسری که از خوب بودنش نشات گرفته!


ورزش > لیگ برتر - سید مهدی رحمتی به هر ورزشگاهی که می‌رود توسط تماشاگران تیم رقیب مورد توهین قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی در اینستاگرامش عکسی منتشر کرده با عنوان: «با احترام به یک‌دیگر از زندگی لذت ببریم.» اما موضوع چیست؟ برای چی مهدی رحمتی الان همچین پستی گذاشته است؟

دلیلش برمی‌گردد به بازی‌های خوب این دروازه‌بان پا به سن گذاشته که حسابی هواداران تیم رقیب را شاکی کرده است. بله درست شنیده‌اید. رحمتی این روزها یکی از ستاره‌های اثرگذار استقلال است و خیلی‌ از بازی‌های این تیم را یک نفری به قول فوتبالی‌ها «درمی‌آورد» و این مساله تماشاگران تیم رقیب را شاکی می‌کند. کار به جایی می‌رسد که این تماشاگران عصبانی از مهارهای رحمتی به او توهین می‌کنند. 

این توهین‌ها به رحمتی حتی در بازی با فولاد باعث شد افشارزاده در نامه‌ش به کفاشیان به این مساله اشاره کرده و وضعیت را خیلی بد خانوده است. 

این در حالی است که رحمتی همیشه یکی از محبوب‌ترین‌ها بین استقلالی ها بوده، اما متاسفانه در ایران عملکرد خوب بازیکن رقیب باعث می‌شود به او توهین کنند و در اسپانیا به عنوان مثال، عملکرد خوب اینیستا باعث می‌شود در زمین رئال مادرید مورد تشویق قرار بگیرد. 

258 41


ویدیو مرتبط :
حمید علیمی وسید مهدی رحمتی و محسن رضایی و مهدی تاج و...-