انیمیشن عاشورایی «ناسور» در عراق اکران می‌شود


انیمیشن عاشورایی «ناسور» در عراق اکران می‌شودمهر/ نتیجه مذاکرات با پخش کننده های عراقی در بخش بازار فیلم جشنواره جهانی فجر منجر به عقد قرارداد برای اکران «ناسور» شد و به زودی این انیمیشن سینمایی در این کشور اکران می شود.
داریوش دالوند یکی از تهیه کنندگان انیمیشن سینمایی «ناسور» که در بخش بازار فیلم این دوره از جشنواره جهانی فجر حضور دارد درباره عرضه تجاری این انیمیشن سینمایی گفت: در ایام برپایی بازار فیلم این جشنواره سینمایی با کشورهاى عراق و لبنان مذاکره کرده ایم.
وی درباره نتیجه مذاکره با پخش کننده های عراقی گفت: نتیجه مذاکرات با پخش کننده های عراقی منجر به عقد قرارداد برای اکران «ناسور» شد و به زودی این انیمیشن سینمایی در این کشور اکران می شود. همچنین با کشور لبنان در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این انیمیشن را در ماه هاى محرم و صفر در این کشور روی پرده ببریم.
دالوند درباره حضور انیمیشن سینمایی «ناسور» در جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت مناسبی برای عرضه محصولات سینمایی کشور است و مطمئن هستم تا پایان جشنواره شاهد استقبال خوبى برای خرید از این انیمیشن سینمایى و دیگر محصولات فرهنگى ایران توسط پخش کننده های خارجی خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: انیمیشن سینمایی «ناسور» محتوای مذهبی و تاریخی دارد و روایتی از حماسه عاشورا است که شهادت مظلومانه امام حسین (ع) در روز عاشورا را به روشنى به تصویر کشیده است و بى شک موضوع این اثر سینمایى براى کشورهاى شیعه حایز اهمیت است و از این فیلم سینمایی استقبال خواهند کرد.
تهیه کننده انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» در پایان گفت: انیمیشن سینمایی «ناسور» قابلیت عرضه جهانی دارد و بخش بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت مناسبى برای عرضه آثاری از این دست به مخاطبان خارجی است.
انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی مشترک محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند در بخش بازار فیلم سی و چهارمین جشنواره جهانى فجر حضور دارند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
عاشورا به روایت انیمیشن «ناسور»