سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



میز اردور/ طرز تهیه پلومبیر میوه


میز اردور/ طرز تهیه پلومبیر میوهتابناک با تو/ زرده تخم مرغ را با شکر و وانیل مخلوط کرده ، هم می زنیم تا کاملا سفت و سفید و کشدار شود. خامه را با پودر قند مخلوط می کنیم و ظرف خامه را روی یخ می گذاریم و..
مواد لازم:

پودر قند – ۴ قاشق سوپخوری (۱۰۰ گرم)
میوه خرد کرده – ۲ لیوان
(توت فرنگی تازه یا کمپوت آناناس،سیب،گلابی یا گیلاس)
وانیل – ۱ قاشق چایخوری
خامه – ۵۰۰ گرم
تخم مرغ – ۵ عدد
شکر – ۵ قاشق سوپخوری (۱۲۵ گرم)


طرز تهیه:

زرده تخم مرغ را با شکر و وانیل مخلوط کرده ، هم می زنیم تا کاملا سفت و سفید و کشدار شود. خامه را با پودر قند مخلوط می کنیم و ظرف خامه را روی یخ می گذاریم و خامه را هم می زنیم تا سفت شده، فرم بگیرد. سفیده را جداگانه آنقدر می زنیم تا مثل پنبه سفید و سفت و خشک شود.
سفیده را کم کم در خامه ریخته ، هم می زنیم . ۳ تا ۴ قاشق از خامه را برای تزئین کنار می گذاریم. زرده را کم کم داخل خامه می ریزیم و هم می زنیم و در آخر کار میوه های خرد شده را مخلوط می کنیم. مایه را در ظرف مستطیل شکلی می ریزیم و در جا یخی یخچال یا فریزر قرار می دهیم .
مدت ۵ تا ۶ ساعت وقت لازم است تا پلومبیر کاملا بسته شود . ظرف پلومبیر را یک لحظه در آب نیم گرم قرار می دهیم و ظرف مناسبی را روی دهانه قالب می گذاریم و پلومبیر را در ظرف بر می گردانیم،خامه ای را که کنار گذارده ایم ، در قیف می ریزیم و روی پلومبیر را با آن تزئین می کنیم.با چند عدد توت فرنگی و کمپوت گیلاس روی پلومبیر را تزئین می نمائیم.
می توانیم کف قالب پلومبیر را یک ورقه نازک ژنوآز یا بیسکویت بچینیم، بعد مایه پلومبیر را روی آن بریزیم و بگذاریم بسته شود. اطراف پلومبیر را با کارد از قالب جدا کرده و پلومبیر را در ظرف مناسبی بر می گردانیم و مطابق دستور فوق روی آن را تزئین می نمائیم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تابناک با تو


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه اردور مرغ