علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نتایج نهایی انتخابات در سراب، اردبیل، ایذه، اهر، ساوه و مینودشت


به گزارش خبرنگار مهر، ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره ۱۲۸ نتایج مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه ها را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱ـ در حوزه انتخابیه سراب آقای یوسف داودی با کسب ۳۱۱۵۸ رأی از مجموع ۵۴۰۵۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲ـ در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین آقای محمد فیضی زنگیر با کسب ۷۶۱۴۵ رأی از مجموع ۱۳۶۸۱۰ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۳ـ در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک آقای هدایت‌الله خادمی با کسب ۷۲۷۳۸ رأی از مجموع ۱۳۱۴۱۹ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۴ـ در حوزه انتخابیه اهر و هریس آقای بیت‌الله عبداللهی با کسب ۳۲۵۸۵ رأی از مجموع ۶۳۵۹۵ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۵ـ در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه آقای محمدرضا منصوری با کسب ۳۶۲۶۴ رأی از مجموع ۶۸۲۲۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۶ـ در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و کالیکش آقای شهرام کوسه غراوی با کسب ۷۴۳۲۹ رأی از مجموع ۱۴۲۳۲۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

 


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج دهمین جشنواره پاراگلایدر ایران در مینودشت