سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تصاویر/ موزه عجیب اتریشی!


به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از مدآنلاین، موزه عجیب و غریب در دنیا کم نداریم. اما آیا درباره موزه زیر آبی در دریاچه «گرابلسی» در کوه‌های اتریش چیزی شنیده‌اید؟ موزهای که مدت پنج ماه در سال باز است.

در عمق آب‌های این دریاچه، نمونه‌هایی از مجسمه‌های آزادی، بودا، مقبره‌های مصریان باستان، توپ، مجسمه مسیح و انواع اسکلت‌ها قرار گرفته است.
در طول ماه‌های گرم، امکان غواصی و بازدید از مجسمه‌ها و همچنین تماشای ماهیان دریاچه فراهم است و در زمستان به منطقه‌ای برای اسکی تبدیل می‌شود.

جالب است بدانید کسانی که چیدمان این اشیا را در اعماق دریا طراحی کرده‌اند، این بار با محیطی طبیعی در دکوراسیون مواجه بوده‌اند و توانسته‌اند با توجه به ویژگی‌های عمق آب، آنها را متناسب با این شرایط، به معرض دید عموم بگذارند. البته عموم که می‌گوییم منظورمان کسانی است که دل و جرأت رفتن به این محل دیدنی را با لباس غواصی داشته باشند!

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تصاویر جدید از حمله به موزه تونس!!!!