ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جشن تولد انصاری و کنایه برهانی به رحمتی/مکالمه تلفنی یک استقلالی با سوشا!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

*در تمرین امروز آبی پوشان مگویان و علیرضا رمضانی حضور نداشتند.مگویان طی تماس با مسئولان استقلال اعلام کرده طی دو روز آینده به تهران باز خواهد گشت.

*خسرو حیدری که در تمرین عصر روز گذشته حاضر نبود امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. میلاد فخرالدینی نیز بعد از یکی دو روز غیبت امروز در کنار آبی پوشان تمرین کرد.

* سید مهدی رحمتی که به دلیل آسیب دیدگی در دو دیدار مقابل سیاه جامگان و ملوان حضور نداشت بعد از گذشت 30 دقیقه از آغاز تمرین امروز در کمپ زنده یاد حجازی حاضر شد. وی با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و تنها نظاره گر برنامه های آبی پوشان بود.

* هنگامی که بازیکنان مشغول تمرین بودند آرش برهانی با دیدن رحمتی به وی گفت: آقای رحمتی به استقلال خوش آمدی!

*یعقوب کریمی همانند روزهای گذشته به دویدن دور زمین پرداخت.

*هنگامی که تمرین آغاز نشده بود خبرنگار شبکه خبر در کمپ حجازی حاضر شد و قصد گفت و گو با مظلومی را داشت که در ابتدا با مخالفت سرمربی استقلال رو به رو شد. سرمربی استقلال وقتی اصرار خبرنگار مذکور را دید خطاب به وی گفت: من نمی خواستم مصاحبه کنم ولی حالا به احترام حضورتان صحبت می کنم.

*تعدادی از بازیکنان تیم امید استقلال که روز گذشته در رده امیدها به میدان رفته بودند امروز فقط به ریکاوری پرداختند.

*قبل از شروع تمرین امروز استقلال مظلومی خیلی کوتاه بازیکنان را دور هم جمع کرد و به مناسبت تولد جابر انصاری از بازیکنان خواست تا برای وی دست بزنند که این مساله با استقبال بازیکنان رو به رو شد.انصاری روز گذشته وارد 29 سالگی شده است. همچنین مسئولان باشگاه نیز با تهیه یک کیک بزرگ قصد دارند در پایان تمرین برای وی در رختکن جشنی کوچک بگیرند.

*ماهان بغدادی مثل روزهای گذشته در تمرین آبی پوشان حاضر بود.

*آزادی سوشا مکانی از زندان اوین که روز گذشته اتفاق افتاد یکی از مباحث بازیکنان در تمرین امروز بود. یکی از بازیکنان استقلال پیش از تمرین در خصوص مکالماتی که شب گذشته با این بازیکن داشت در خصوص اتفاقاتی که برای وی در زندان رخ داده برای دیگر بازیکنان استقلال صحبت می کرد.

*حدود 30 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند. این تعداد از طرفداران در خصوص ابراز تمایل نویدکیا برای پیوستن به استقلال با یکدیگر صحبت می کردند و اعتقاد داشتند این بازیکن وقتی دوست ندارد در سپاهان بماند فوتبالش نابود می شود.

*محور اصلی تمرین امروز استقلال دویدن دور زمین و کار با توپ بود که بازیکنان بیش از یک ساعت زیر نظر مظلومی این برنامه ها را پشت سر گذاشتند.

* تمرین فردای تیم استقلال در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد. آبی پوشان صبح فردا ساعت 10 در ورزشگاه آزادی تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/7LS7OD


ویدیو مرتبط :
جشن تولد سوشا مکانی