سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپلیکیشن گوگل فیت بروزرسانی شد؛ امکان تماشای همزمان آمار مربوط به فعالیت های بدنی


اپلیکیشن گوگل فیت بروزرسانی شد؛ امکان تماشای همزمان آمار مربوط به فعالیت های بدنی

اگر به ورزش کردن علاقه زیادی دارید و از اپلیکیشن گوگل فیت برای اندازه گیری فعالیت های بدنی خود بهره می برید، بد نیست بدانید که اپلیکیشن مورد بحث به تازگی بروزرسانی شده و قابلیت های جدیدی برای کاربران خود به ارمغان می آورد. از جمله این قابلیت ها می توان به تماشای لحظه به لظحه فعالیت ها و پشتیبانی از دستگاه های پوشیدنی بیشتر اشاره کرد.

گوگل در بروزرسانی جدید اپلیکیشن فیت، قابلیتی به نام Activity Tracking را افزوده است که به صورت لحظه به لحظه و هم زمان، مسافت، قدم ها و میزان کالری سوزانده شده به هنگان دویدن، راه رفتن یا دوچرخه سواری را نشان می دهد.

هم چنین، هنگامی که بخواهید به ورزش هایی نظیر دراز و نشست، شنای خوابیده و غیره بپردازید، می توانید با استفاده از از دستگاه پوشیدنی خود برای اندازه گیری فعالیت های تان بهره ببرید. در همین حال، اپلیکیشن فیت گوگل حالا می تواند اطلاعات خواب و استراحت شما را از سایر اپلیکیشن های مربوط به اندازه گیری فعالیت های بدنی (Fitness Tracker ها) دریافت کند.

برای مثال اگر از برنامه MyFitnessPal (و یا هر اپ دیگری) برای اندازه میزان غذا و خواب بهره برده و از دستگاه های پوشیدنی اندروید نظیر شیائومی بند، شیائومی بند وان اس، سونی اسمارت بند و غیره استفاده می کنید، گوگل فیت این اطلاعات را دریافت کرده و براساس آن ها به شما می گوید که آیا به اندازه کافی استراحت می کنید یا خیر.

Google Fit Google Fit قیمت : رایگان سازنده : گوگل سیستم عامل : اندروید حجم : 20 مگابایت

منبع: Engadget

برچسب‌ها:گوگلگوگل فیت

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن رایگان گوگل فیت Google Fit برای تناسب اندام