ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دورخیز عابربانک با ستاره‌های سابق پرسپولیس این بار با پیراهن نفت؟


دورخیز عابربانک با ستاره‌های سابق پرسپولیس این بار با پیراهن نفت؟تابناک/ نایب‌قهرمان جام حذفی و تیمی که تا آخرین ثانیه‌ها شانس قهرمانی در لیگ برتر بود، به احتمال فراوان در لیگ برتر شانزدهم وجود نخواهد داشت.
این طور که به نظر می رسد مسئولان بالامرتبه باشگاه نفت تهران قصد دارند امتیاز این تیم را بفروشند.
مدیر اجرایی باشگاه نفت از انجام مراحل اولیه فروش امتیاز این باشگاه خبر داد. اتفاقی تلخ که قرار است برای یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران در چند سال اخیر رخ دهد.
وزارت نفت صراحتا از بی‌علاقگی خود برای تیم‌داری صحبت کرد تا علیرضا منصوریان و شاگردانش از کمک متمول‌ترین وزارتخانه ایران کاملا ناامید شوند.
البته احتمالات دیگری هم در این میان وجود دارد. گفته می‌شود در صورت تمایل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، باشگاه نفت به یکی از زیرمجموعه‌های علاقه‌مند به تیم‌داری در فوتبال واگذار خواهد شد.
نکته مهم دورخیز مالک متمول باشگاه استیل‌آذین برای خرید امتیاز این باشگاه است. حسین هدایتی که تلاش زیادی برای خرید باشگاه پرسپولیس در مزایده‌های برگزار شده توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام داد، قصد دارد با خرید باشگاه نفت به لیگ برتر فوتبال برگردد.
شنیده می‌شود هدایتی، سرمربی آینده تیم خود را هم انتخاب کرده و قصد دارد از زوجی پرسپولیس در رأس کادر فنی نفت استفاده کند. حمید استیلی گزینه مورد نظر هدایتی برای جانشینی علیرضا منصوریان است. همچنین علی کریمی که در حال حاضر به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه خونه به خونه فعالیت می‌کند، در تیررس هدایتی برای حضور کنار استیلی روی نیمکت نفت قرار دارد.
البته اهلیت هدایتی در چهار مزایده برگزار شده تأیید نشد و باید دید او این‌بار موفق به احراز صلاحیت می‌شود یا امتیاز باشگاه زردپوش تهرانی در خانواده نفت باقی می‌ماند. جالب این‌جاست شاگردان منصوریان با وجود مشکلات شدید مالی نتایج خوبی گرفته و با 38 امتیاز در رتبه ششم جدول ایستاده‌اند.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی