اشکالات تلویزیون را بگویید، جایزه بگیرید


برنامه "تا جمعه" از فردا شب، 30 دی به روی آنتن می‌رود. این برنامه بعد از باکس فیلم سینمایی با اجرای سعید شیخ‌زاده - بازیگر، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ - پخش می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، تهیه‌کننده "تا جمعه" گفت: این برنامه که تعاملی و مخاطب محور خواهد بود، مروری دارد بر برنامه‌های جاری شبکه، برنامه‌های هفته‌ای که گذشت و هفته آینده که طی آن تهیه کنندگان و کارگردانان برنامه‌ها به استودیو می‌آیند و درباره پروژه هایی تلویزیونی و موضوع برنامه های هفته آینده شبکه یک صحبت می‌کنند.

علی هنرور افزود: حضور در پشت صحنه برنامه‌های در حال پخش و نوستالژی شبکه یک در دهه 60 و 70 از دیگر بخش های برنامه تا جمعه خواهد بود.

او ادامه داد: در این برنامه بینندگان می توانند اشکالاتی را که در برنامه‌های هفته گذشته مشاهده کردند شامل اشکالات زیرنویس‌ها و تپق‌های مجریان را از طریق پل های ارتباطی برای برنامه ارسال کنند و جایزه دریافت کنند.

این تهیه کننده تصریح کرد: یکی از بخش های تا جمعه بررسی نظرات مخاطبان در خصوص برنامه های پخش شده شبکه یک است. اعلام خبرهای تولیدات شبکه، اعلام برنامه های هفته آینده و پخش تصاویر از پشت صحنه برنامه ها اعم از روتین، زنده و سریال ها، از دیگر بخش های تا جمعه خواهد بود.

علی هنرور اظهار کرد: این برنامه محصول تامین برنامه شبکه یک است که در مدت زمان یک ساعت و به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

او یادآور شد: در این برنامه بینندگان هر سوالی که از هر یک از برنامه های در حال پخش شبکه یک داشته باشند می توانند از طریق پیامک، تلفنی و ایمیل به برنامه منتقل کنند ما هم ضمن پاسخگویی، از عوامل و تهیه کنندگان آن برنامه ها دعوت می کنیم تا با حضور در استودیو، پاسخگوی سوالات مخاطبان باشند.

علی هنرور افزود: ما در برنامه "تا جمعه" هر هفته سوال نظرسنجی خواهیم داشت و مسابقه انتخاب برترین‌های شبکه یک را هم پیش‌بینی کردیم به این صورت که از بینندگان می‌خواهیم بهترین مجری، دکور، کارگردان، سریال، بازیگر و ... را انتخاب کنند.

تهیه‌کننده "تا جمعه" در پایان گفت: ما در این برنامه حتی از بین علاقه‌مندان به موضوع برنامه سازی که برای ساخت آیتم، طرح و ایده دارند هم دعوت به همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
با دوست اربعینیتان سلفی بگیرید؛ جایزه بگیرید