سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهید رحیمی تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را درمان تمام دردها می دانست


فاطمه ابراهیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: محمد به همه توصیه می کرد که اجازه ندهند گرد و غبارغربت بر قرآن بنشیند زیرا معتقد بود عمل به این کتاب آسمانی تمام مشکلات اجتماعی را حل می کند.
وی، با بیان اینکه شهید محمدی به کتاب قانون ابن سینا نیز توجه خاصی داشته است، اظهارکرد: علاقه زیادی به تعلیم و تربیت داشت ودر سال 59 در مرکز تربیت معلم مشهد، دوره دو ساله را با علاقه طی کرد و موفق به کسب فوق دیپلم ریاضی شد .
وی گفت: محمد با کسب مدرک فوق دیپلم وارد عرصه تعلیم و تربیت شد و می گفت دانش آموزان را باید هم از لحاظ ایمان وهم از نظر علم وآگاهی تقویت کرد.
وی با ذکر خاطرات مبارزاتی آن شهید گفت: پسرم در دوران انقلاب و مبارزه با رژیم ستمشاهی اعلامیه های امام خمینی ( ره ) را بین مردم توزیع می کرد.
این مادر شهید اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب، فرزندم نتوانست خود را در کلاس کوچک درس محدود کند وتدریس در کلاس با همه ویژگی ها ومعنویتش، آرامش بخش روح بلند او نشد و عازم نبرد با دشمن شد.
وی گفت: زمانی که در جبهه حق علیه باطل بود در یکی از نامه هایش برایم نوشت ستایش خدا را که در عملیات والفجر شرکت داشتم، شما نیز به جای اینکه جویای حال من باشید جویای حال خانواده شهدا باشید چرا که آنان فرزندان خود را راهی جبهه کردند تا در برابر دشمن بجنگند.
وی افزود: در نامه پسرم نوشته شده بود که از من نخواهید که از جبهه برگردم چون نمی توانم خون تمام شهیدان را زیر پا بگذارم و اکنون که به من احتیاج است جبهه را رها کنم.
برادر این شهید بزرگوار نیز گفت: برادرم همیشه می گفت، کتب اسلامی به ویژه قرآن را بسیار مطالعه و قرائت کنید که بهترین مونس تنهایی انسان و درمان کننده همه آلام است.
حجت الله رحیمی افزود: بردار شهیدم، همیشه اول وقت نماز می خواند و به همه توصیه می کرد که نماز را اول وقت بخوانند.
وی بیان کرد: در طول چند ماهی که در جبهه حق علیه باطل می جنگید در چند عملیات شرکت کرد اما برای عملیاتهای بعدی مصمم تر می شد.
شهید رحیمی در وصیت نامه اش نوشته است: تا آخرین قطره خونم به خط سرخ ولایت اعتقاد دارم و ولایت را در خمینی روح الله می بینم و اطاعت از او را بر واجب می دانم.
این شهید والا مقام در وصیت نامه خود آورده است: پدر و مادر عزیزم اگر در جبهه خداوند شهادت را نصیبم کرد بدانید فقط جوان شما کشته نشده است، امام حسین (ع ) را در صحرای کربلا به یاد آور ید که چه ایثارگرانه جان خویش را در راه هدف نثار کرد و ما نیز قدم در راه آن حضرت گذاشتیم.
شهید محمد رحیمی در سال 1341در دلیجان متولد شد ودر سال 1362 در خطوط پدافندی در فکه و در منطقه شرهانی جاودانه شد .
شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی 185شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7277/6199/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مفتی اهل سنت مصر: پیامبر دستور به تمسک به اهل بیت داده