ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازدید قهرمانی و بازیکنان استقلال از زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)+تصاویر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال در حالی از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که در فاصله یک ساعت مانده به این بازی کمتر از هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور دارند.

* سرمای هوا یکی از عواملی بوده که تماشاگران از این دیدار استقبال نکردند. بسیاری از آنها با وسایل گرمایشی نظیر پتو، کلاه در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* تماشاگرانی که بیرون از ورزشگاه حضور دارند پرچم‌های قرمز رنگ را به اهتزاز درآورده و با سر و صدا وارد ورزشگاه می‌شدند.

* بازیکنان استقلال پیش از اینکه برای گرم کردن وارد زمین شوند، به داخل زمین آمدند و بعد از بررسی وضعیت چمن به رختکن بازگشتند. در این لحظه هواداران تراکتورسازی علیه استقلالی‌ها شعار داده و پیروزی 4 بر یک فصل گذشته را به رخ آنها کشیدند.

* محسن قهرمانی به همراه کمک‌هایش در این دیدار با لباس‌های شخصی به داخل چمن آمدند تا به بررسی وضعیت چمن و دروازه‌ها بپردازند. داوران به همراه ناظران این بازی با یکدیگر در داخل یکی از دروازه‌ها عکس یادگاری گرفتند.

* برف‌هایی که کنار زمین وجود دارد باعث تعجب بازیکنان استقلال شده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز(وضعیت چمن زمین ورزشگاه تختی)