ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عمران‌‌زاده:هواداران ملوان برای فحاشی به ورزشگاه می‌آیند نه تماشای فوتبال/آقایان به سید‌جلال و نوری هم رحم نکردند


به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار استقلال و ملوان روز گذشته حواشی زیادی داشت که یکی از این حاشیه‌ها شعارهای تماشاگران ملوان علیه حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی بود.

مدافع تیم استقلال که به شدت از شعارهای تماشاگران ناراحت بود بعد از بازی مدعی شد که در تبریز و انزلی تا سرحد مرگ علیه او شعارهای غیراخلاقی دادند اما کمیته انضباطی به این مسئله ورود نکرده است. از سوی دیگر برخی از عوامل اجرایی باشگاه ملوان مدعی شدند که شعارهایی علیه عمران‌زاده داده نشد و اگر شعاری هم علیه عمران‌زاده داده شده این بازیکن مقصر بوده است.

حنیف  عمران‌زاده در واکنش به این موضوع و در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اولا که من معنی مدیر رسانه‌ای را که یکی دو سال است در فوتبال ایران باب شده به خوبی نمی‌دانم چون فکر می‌کنم آقایانی که در باشگاه ملوان در این سمت کار می‌کنند قبلا درباره مرداب انزلی و ماهی سفید تحقیق می‌کردند و چیزی از فوتبال نمی‌دانستند.

وی افزود: خود دوستان بهتر می‌دانند چرا حنیف عمران‌زاده در انزلی با فحاشی روبرو می‌شود ولی من برای اینکه ذهن مردم را روشن کنم ماجرای دقیق آن را می‌گویم تا هواداران فوتبال بدانند روی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی چه می‌گذرد.

عمران‌زاده تصریح کرد: سالی که تیم ملوان انزلی کاندیدای سقوط به لیگ یک بود رقیب سرسختی به نام نفت آبادان داشت. ما در همدان و در قالب تیم پاس با ملوان بازی داشتیم و صنعت نفت با استقلال در آبادان. اگر ملوان حتی در همدان یک مساوی از ما می‌گرفت در لیگ می‌ماند.

وی تاکید کرد: دو روز قبل از بازی پاس و ملوان با توجه به اینکه یک سال در انزلی بازی کرده بودم پیامک‌هایی به من و محمد غلامی ارسال می‌شد که ملوان تیم خودتان است و شل بازی کنید. پاس آن سال بهترین نتایج را می‌گرفت و همه تیم‌ها را در همدان می‌برد. من به این پیامک‌ها توجهی نکردم و بازی را شروع کردیم. هواداران زیادی هم از انزلی به همدان آمده بودند. یک بر صفر عقب افتادیم تا اینکه بگوویچ من را به خط حمله برد و چند دقیقه بعد یک پنالتی گرفتیم که بازی مساوی شد.

وی افزود: وقتی در خط حمله بازی می‌کردم خیلی مدافعان آنها را اذیت کردم حتی در دقیقه 92 روی ارسال جواد شیرزاد ضربه سری زدم که توپ به تیر دروازه سابید و به بیرون رفت اما در نهایت بازی مساوی تمام شد و ملوانی‌ها جشن بقا در لیگ را گرفتند. وقتی بازی تمام شد ما به هتل رفتیم و دیدم پیامک‌هایی از طرف هواداران ملوان پر از فحش‌های رکیک به موبایل‌های من می‌آید. حتی با فحاشی برای من شعر درست کرده بودند که این پیامک‌ها را به آقایان اولیایی و بگوویچ نشان دادم. 

عمران‌زاده در ادامه به فارس گفت: از آن سال به بعد هر وقت به انزلی آمدم فحاشی شنیدم آن هم به رکیک‌ترین شکل ممکن. سوال من این است آیا هنگامی که برای گرم کردن به زمین آمده بودیم باز هم توپ را با دست گرفته بودم که به من فحش دادند؟کل ایران می‌دانند که هواداران ملوان فقط برای فحاشی به استادیوم می‌آیند و اصلا برای تماشای فوتبال در ورزشگاه حاضر نمی‌شوند.

مدافع استقلال تاکید کرد: شما به سیدجلال حسینی و پژمان نوری هم رحم نکرده بودید و به آنها فحش می‌دادید حالا می‌گویید در ورزشگاه فحاشی نشد؟ خوشبختانه باشگاه استقلال فیلم فحاشی‌ها را ضبط کرده و آن را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهد اما آیا آرش برهانی هم توپ را با دست گرفته بود که این همه فحش شنید. آیا رحمتی و بنگر هم در این سال‌ها توپ را با دست گرفته بودند که آن همه فحش شنیدند. هیچ مربی در انزلی امنیت ندارد و به خودی و غیرخودی فحاشی می‌کنند. تنها چیزی که برایشان مهم نیست خانواده بازیکنان است ولی متاسفانه هیچ برخوردی با هواداران ملوان نمی‌شود. 

عمران‌زاده در ادامه افزود: آقایان با بیان این مطالب که در انزلی فحاشی نشد مشغول توجیه کردن هوادارانشان هستند ولی من خودم در انزلی بازی کردم و می‌دانم روی سکوها چه خبر است. چند سال پیش محسن بیاتی‌نیا هم با فحاشی آقایان روبرو شد. آیا آنها هم توپ را با دست گرفته بودند؟ این هواداران کاری با مسعود غلامعلی‌زاد کردند که با آن همه سال تجربه در رختکن گریه می‌کرد. بهتر است دوستان به جای این همه توجیه و اینکه بخواهند هوادارانشان را از زیر تیغ انتقادات فراری دهند به دنبال درست کردن رختکن‌شان باشند. شیر دوش رختکن ورزشگاه تختی انزلی مثل کتری می‌ماند که 20 نفر باید در صف منتظر باشند. اینها دنبال بهانه هستند چون می‌خواهند رقبای ملوان در انزلی محکم بازی نکنند و اگر بازیکنی از حریف برای تیمش محکم بازی کند علیه او فحاشی می‌شود.

مدافع استقلال در پایان گفت: آقایان می‌گویند ما توهین نکردیم و هواداران ما هیچ فحاشی نکردند. من فقط یک جمله می‌گویم آن همه تعریف و تمجیدی که از من کردید نثار خودتان.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/4J24PM


ویدیو مرتبط :
فحاشی تماشاگران فوتبال در ورزشگاه