علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هشدار درباره ضربه زدن به روند سیاسی/خائنان مجازات می شوند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: ملت عراق سرمایه کشور است و عراق با آن پیروز می شود و رشد می کند و بر می خیز و سلامت می شود.

وی افزود: ما توانستیم که کشور را حفظ کنیم.ما با چالش های دشوار و خطرناک گمراه و انحراف کننده روبرو هستیم.همه چالش ها و همه دشوارهای و همه خطرها از بین می رود مگر دودستگی در داخل بیت واحد.

عمار حکیم تاکید کرد: چالش هایی که امروز با آن روبرو هستیم همانند چالش هایی است که در ابتدای سقوط دیکتاتور با آن روبرو بودیم و برخی به دنبال ضربه زدن از داخل و نابودی روند(سیاسی) به بهانه شکست خورده بودن هستند.

وی بیان کرد: آنها با مکر و نیرنگ به دنبال بازگشت هستند و تلاش می کنند آنچه با جنگ و تروریسم به دست نیاورده اند به دست آورند.ما به مسئولیت خود عمل می کنیم و اجازه این تحرکات را نمی دهیم.ما روند را کامل خواهیم کرد و عراق را به ساحل آرامش می رسانیم.

حکیم گفت: خون های ریخته شده هدر نخواهد رفت.ماموریت ما حفظ عراق است و آن را به ساحل امن می رسانیم و پس از آن نوبت محاسبه است و کسانی که خون مردم عراق را در شیشه کرده اند و در امانت خیانت کرده اند مورد مجازات سخت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: دولت باید بحران را پشت سر بگذارد و کابینه قوی که قادر به رهبری عراق در دو سال آینده باقیمانده از عمر کابینه باشد تشکیل شود.انتخابات پارلمانی آینده سرنوشت ساز است زیرا روند ده سال آینده کشور را رقم می زند.

حکیم تاکید کرد: اگر مرجعیت نبود اکنون ما آزاده نبودیم و اگر مرجعیت نبود اما پیروزی  بر  دشمنان خدا حاصل  نمی شد.قطب نمای ما به سوی آینده است.

وی افزود: به نفع احدی نیست که منطقه درگیر نزاع های بین المللی باشد.


ویدیو مرتبط :
هشدار به جریان های سیاسی فرهنگی