سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادعای ویکی لیکس: رییس جمهور جدید برزیل جاسوس آمریکاست


ادعای ویکی لیکس: رییس جمهور جدید برزیل جاسوس آمریکاستباشگاه خبرنگاران/پایگاه ویکی لیکس با انتشار اسنادی مدعی شد رییس جمهور جدید برزیل جاسوس سازمان اطلاعات آمریکا بوده است.

به گزارش العالم، پایگاه جنجالی "ویکی لیکس" ادعا کرد "میشل تامر"، رئیس جمهور موقت و جدید برزیل، جاسوس سازمان اطلاعات آمریکا بوده است.

بر این اساس، ویکی لیکس مدعی شد تامر، از طریق تلگراف اطلاعات "حساس" و "خاص دستگاه های رسمی برزیل" را در اختیار سفارت آمریکا قرار می داده است.

این پایگاه دو سند در این باره منتشر کرده است که یکی از آن ها از شهر سائو پائولوی برزیل به چند طرف آمریکایی، از جمله فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا در میامی، ارسال شده است.

در این سند، "تامر" جزئیات وضعیت سیاسی برزیل در زمان "لولا داسیلوا"، رئیس جمهور پیشین برزیل، را برای طرف های آمریکایی تشریح کرده است.

مجلس سنای برزیل، دو روز پیش ضمن تعلیق شش ماهۀ ریاست جمهوری "دیلما روسف" به دلیل اتهامات مالی، "میشل تامر" لبنانی تبار را که معاون او بود، موقتاً به جانشینی اش برگزید.





منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
افشاگری ویکی لیکس درباره جاسوسی آمریکا از برزیل