شهریان: نعمتی الگوی مناسبی برای زنان ورزشکار در المپیک ریو خواهد بود


معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: زهرا نعمتی در المپیک ریو به عنوان پرچمدار الگوی مناسبی برای جامعه ورزش زنان خواهد بود.

رباب شهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: زهرا نعمتی به عنوان یک زن موفق و ورزشکار توانمندی است که تا امروز توانسته شایستگی‌های خود را در عرصه‌های مختلف ورزشی به خوبی ثابت کند. من یقین دارم که وی می‌تواند الگوی مناسبی برای جامعه ورزش زنان کشور باشد.

وی افزود: نعمتی هر زمان که اراده کرده توانسته در ورزش بانوان تحول بزرگی ایجاد کند و امروز در رشته تیروکمان وی ورزشکار بسیار اثرگذاری است و قطعا می‌تواند در المپیک و پارالمپیک به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

شهریان تصریح کرد: همین که نعمتی توانست هر دو سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کند ثابت کرد که با اراده خوبی که دارد می‌تواند به هر خواسته‌ای که دارد دست پیدا کند. من مطمئنم همین طور که موجی از شادی را که در کاروان پارالمپیک لندن ایجاد کرد قطعا این بار می‌تواند حضور موفقی را در المپیک و بالطبع پارالمپیک داشته باشد.

شهریان افزود: پرچمداری نعمتی در صحنه المپیک انعکاس زیادی را در دنیا به دنبال خواهد داشت و اهمیت ورزش زنان را در دنیا نشان خواهد داد و اینکه وی با پرچمداری خود در صحنه المپیک به جهان نشان خواهد داد که هیچ چیزی برای زنان محدودیت به حساب نمی‌آید و وی علی‌رغم معلولیت ضمن کسب سهمیه، به عنوان پرچمدار کاروان ایران است.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چه حمایت‌هایی از نعمتی برای کسب بهترین نتیجه در المپیک ریو انجام خواهید داد گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه حمایتی از زهرا نعمتی دارند و هر کمکی که لازم باشد برای موفقیت این ورزشکار در صحنه المپیک دریغ نخواهد کرد. بدون شک وی یکی از چهره ‌های شاخص در ورزش بانوان است و مورد حمایت خاص کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زهرا نعمتی ورزشکار برتر ماه نوامبر جهان