سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکذیب شایعه گروگانگیری در بازار موبایل


ایسنا/ به دنبال انتشار شایعاتی مبنی گروگانگیری در بازار موبایل ایران در شبکه‌های اجتماعی، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت آن را تکذیب کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: هیچ مورد حادثه گروگانگیری در بازار موبایل ایران رخ نداده و چنین موضوعی از اساس کذب است.

این مرکز اعلام کرد که کلیه نقاط پایتخت در امنیت کامل است و مشکلی وجود ندارد، ضمن اینکه پلیس با تمام افرادی که با نشر این گونه مطالب، قصد تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی داشته باشند قطعا برخورد می‌کند.

پلیس پایتخت همچنین اعلام کرد که افزایش نیروهای پلیس در سطح معابر در چند روز اخیر به دلیل برگزاری اجلاس کشورهای صادر کننده گاز است و مشکلی در پایتخت رخ نداده است ضمن اینکه ماموران پلیس با آمادگی کامل حضور دارند و همکاری خوبی نیز میان دیگر دستگاه‌ها در این زمینه وجود دارد.

همچنین خبرنگار ایسنا در تماس با تعدادی از کسبه و پرسنل بازار موبایل ایران اطلاع یافت که وضعیت در این مرکز عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
پیگیری شایعه گروگانگیری در تهران