اکران فیلم محمد(ص) با حضور مجیدی و استرارو در لهستان


اکران فیلم محمد(ص) با حضور مجیدی و استرارو در لهستان

ایرنا/ فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) با حضور کارگردان و مدیر فیلمبرداری آن چهارشنبه شب در جشنواره بین المللی کمریمیج لهستان به نمایش درآمد.
فیلم محمدرسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است و فروش آن به مرز 12 میلیارد تومان نزدیک می شود. اما هم زمان تهیه کنندگان این فیلم در تلاش برای عرضه جهانی این فیلم هستند.
شب گذشته فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) با حضور ویتوریو استرارو و مجید مجیدی، مدیر فیلمبرداری و کارگردان این فیلم، در جشنواره بین المللی کمریمیج لهستان به نمایش درآمد.
همچنین قرار است روز جمعه طی مراسمی رسمی از مجیدی کارگردان و استرارو مدیر فیلمبرداری فیلم محمدرسول الله(ص) به پاس ساخت فیلم ارزشمند دوران کودکی پیامبر اسلام تجلیل شود.
پیش از نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در جشنواره بین المللی کمریمیج لهستان استرارو لحظاتی برای کار شناسان و مدعوین حاضر در سالن از تجربه حضورش در پروژه فیلم محمد رسول الله (ص) سخن گفت.
اولین اکران عمومی فیلم «محمد رسول الله(ص)» در کشور ترکیه و از روز 17 ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود. به گفته عوامل فیلم، این اکران در 430 سالن سینمای ترکیه انجام می شود و شرکت ATV پخش کننده آن است.
فیلم محمد رسول الله(ص) بعد از ترکیه قرار است در کشورهای عربی چون عراق و سوریه و لبنان اکران شود.
فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از محاصره مسلمانان در شعب ابی طالب آغاز می شود و پیش از تولد پیامبر اسلام باز می گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 13 سالگی ایشان را در بر می گیرد. صحنه های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش های فیلم است.
علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب پدربزرگ پیامبر اکرم (ص)، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب عموی پیامبر (ص)، ساره بیات در نقش حلیمه دایه پیامبر (ص)، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده در نقش ساموئل تاجر یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی ور در نقش ام جمیل همسر ابولهب، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه عموی پیامبر(ص)، صادق هاتفی در نقش بحیرا راهب مسیحی، پانته آ مهدی نیا در نقش فاطمه بنت اسد، محمد عسگری در نقش ابولهب عموی پیامبر (ص) و حدود ۵۰۰ بازیگر و هنرور در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
از جمله عوامل خارجی این پروژه می توان به؛ مدیر فیلمبرداری: ویتوریو استورارو، تدوینگر: روبرتو پرپینانی، موسیقی: رحمان اله راکا، طراح صحنه و دکور: میلژن کرکا کلژاکویچ، طراحی آکسسوار: فرانکو فوماگالی، طراحی لباس: مایکل اوکانر، طراحی گریم: جیانتو دروسی، جلوه های ویژه کامپیوتری: اسکات اندرسون، جلوه های ویژه میدانی: کوریدوری اشاره کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
اکران فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی از شهریور ماه 1394