سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عذرخواهی وزیر آموزش‌وپرورش بابت تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش در آموزش و پرورش در خصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی، اظهار داشت: متأسفم که هنوز در برخی از مدارس کشور این پدیده رخ می‌دهد و بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم آموزش و پرورش در مسیری حرکت کند که این موضوعات رو به کاهش بوده  وبه صفر برسد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که با معلم خاطی برخورد شده و دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری به شدت این موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش تسنیم همچنین رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در این خصوص به تسنیم،گفت: قانون اجازه تنبیه بدنی دانش آموزان را به هیچ عنوان نمی‌دهد و آموزش و پرورش بارها با ارسال بخشنامه‌های مختلف این موضوع را به اطلاع فرهنگیان رسانده است.

وی افزود: اگر دانش آموزی نیز دچار تخلف شود معلم ابتدا باید به وی تذکر و اخطار شفاهی به صورت خصوصی و پس از آن در جمع به او اخطار داده و یا کلاسش را تغییر دهد و اگر با انجام چنین مواردی دانش آموز اصلاح نشود احتمال اخراج موقت وی از مدرسه وجود دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ تنبیه بدنی دانش آموز