سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسکو: ۲۰ تانکر نفتی داعش را که به مقصد ترکیه در حرکت بود، نابود کردیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت روسیه امروز چهارشنبه آخرین خبرهای درباره حملات این کشور علیه تروریست‌ها در سوریه را اعلام کرد.

در ادامه خبرهای مقامات روسیه درباره عملیات نظامی مسکو در سوریه، امروز چهارشنبه سخنگوی وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که جنگنده‌های روسیه ۲۰ تانکر نفتی را که در استان ادلب سوریه نفت قاچاق را به سمت ترکیه حمل می‌کردند، از بین بردند.

«ایگور کوناشنکوف» همچنین تاکید کرد که نیروهای هوافضای روسیه ۶ پالایشگاه تحت کنترل تروریست‌ها در استان‌های دیر الزور و حلب را طی دو روز گذشته از بین برده‌اند.

به گفته این مقام نظامی روسیه، جنگنده سوخو ۳۴ یک کاروان از تانکرهای نفتی را که از سوریه عازم منطقه مرزی ترکیه بودند، هدف قرار دادند؛‌ کاروانی که مجهز به سلاح‌های ضدهوایی بودند.

این مقام روس همچنین اعلام کرد که جنگنده‌های روسیه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲۱ سورتی پرواز انجام داده و به ۴۲۴ هدف تروریستی در استان‌های حلب، ادلب، لاذقیه، حما، حمص، دمشق،‌درعا، رقه و دیر الزور حمله کردند.

در حال تکمیل

http://fna.ir/X3BAWK


ویدیو مرتبط :
انهدام تانکر های نفتی داعش