فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر منصوب شد


به گزارش خبرگزاری فارس، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی سیدعلی احمدی، مدیر عامل موسسه تصویر شهر را به عنوان  دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امیدوارم ششمین دوره از جشنواره با عنایت به رویکردهای نوین فرهنگی در مجموعه سازمان و مدیریت شهری و نیز شعار «تهران، شهر همدلی» و با استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های دوره گذشته، زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آثار ارائه شده، حضور شورانگیز هنرمندان و معرفی تهران به عنوان شهری پیش‌رو در حوزه تمدنی اسلامی ایرانی و مدیریت نوین شهری باشد.»

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره فیلم شهر به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خردادماه سال ۹۴ در پردیس‌های سینمایی شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/F0Z75Z


ویدیو مرتبط :
ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر