فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کارگردان فیلم سینمایی جاودانگی برنده دهمین جایزه از جشنواره‌های آمریکایی


به گزارش خبرگزاری فارس،جشنواره سن پدرو لس آنجلس که امسال از میان هفت هزار فیلم ارسالی از سراسر جهان ، تنها بیست و یک فیلم را برای بخش مسابقه خود انتخاب کرده بود در مراسم اختتامیه اش در سالن بزرگ تئاتر وارنر ، فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» را به عنوان فیلم برگزیده خود معرفی نمود.

«ماجرای یک شب بارانی» که سومین فیلم کوتاه سکانس - پلان فرد قادری پس از «تناوب» و «دایره های معکوس» است به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است و تاکنون ضمن اکران در بیش از پانزده جشنواره در سراسر آمریکا ، موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره های «سینمای جدید» هالیوود ، جایزه بهترین فیلم جشنواره «کلونی» اوهایو ، جایزه بزرگ و جایزه بهترین فیلم تماشاگران جشنواره «از فیلم دیدن نترس» یوتا ، جایزه بهترین فیلم آکادمی «کارولینا» نیویورک و جایزه منتخب تماشاگران جشنواره «هارلم» نیویورک شده است. این فیلم همچنین در جوایز آکادمی واشنگتن نیز نامزد دریافت چهار جایزه اصلی بوده است.

مهدی فرد‌ قادری پیش از ساخت فیلم سینمایی «جاودانگی» فیلم‌های کوتاه سایه مه ، تناوب ، زندگی خورشید ، گرامافون ، دایره‌های معکوس ، روایت آینه ای داستان‌های ساده و ماجرای یک شب بارانی را کارگردانی کرده است.

فیلم های فرد‌ قادری تا‌کنون در بیش از پنجاه جشنواره ملی و بین المللی به نمایش در آمده و موفق به کسب بیش از سی جایزه شده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TAXKHI


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم برنده دو جایزه جشنواره کن 2012