علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مردم استان بوشهر کم‌توقع هستند/ لزوم تقویت مطالبه‌گری


به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌الله جمیری ظهر چهارشنبه در جمع ائمه جمعه استان بوشهر اظهار داشت: ائمه جمعه دارای ظرفیت‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری در جامعه هستند و باید از این ظرفیت برای اجرای طرح‌های مختلف استفاده شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ارتباط مستمر ائمه جمعه با مردم اشاره کرد و ادامه داد: ائمه جمعه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه با اشاره به سابقه استکبارستیزی مردم استان بوشهر در سال‌ها و قرن‌های گذشته، بیان کرد: مردم استان بوشهر در برابر استکبار و استعمار جهانی ایستادگی داشته‌اند.

جمیری همچنین به وضعیت فرهنگی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: از جمله مسائل مهم فرهنگی مردم استان بوشهر می‌توان به عدم مطالبه گری معقول و منطقی و کم توقعی اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش روحیه‌ مطالبه‌گری مردم در جامعه اضافه کرد: از مهم‌ترین تهدیدات و آسیب‌های فرهنگی استان بوشهر می‌توان به گسترش فعالیت وهابیت، بهائیت، مسیحیت، زرتشت، خرافه پرستی، رمّالی و عرفان های کاذب اشاره کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه استان بوشهر در راستای روشنگری و مقابله با این نوع تهدیدات استفاده شود.


ویدیو مرتبط :
مسابقات والیبال امیدهای استان بوشهر | بوشهر - آبپخش