اپیلاسیون چیست، اپیلاسیون بدن - آکا


1393/11/06

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

اپیلاسیون

اپیلاسیون یکی از راههای از بین بردن موهای زائد و ناخواسته می باشد. در این روش موهای زائد از ریشه کنده میشوند.

مومک داغ پیلاسیون با استفاده از موم داغ رایج ترین روش از بین بردن موهای زائد در بین مردم می باشد. ابتدا موم را روی حرارت قرار داده تا به حالت مایع درآید سپس بوسیله یک کارتک روی پوست در جهت رویش موی بدن بمالید . بعد با استفاده از یک تکه پارچه یا نوار گاز استریل موها و موم را در جهت رشد مو از روی پوست پاک کنید. این کار بهداشتی است چرا که وسایل و مواد آن بهداشتی می باشد.

موی زائد,مدل موی فر کوتاه,مدل مو عروس ایرانی

اپیلاسیون,چیست,آکاایران,بهداشت,حالت مایع درآید سپس,زائد,مومک,موم,جهت,تکه پارچه یا نوار گاز,تکه,حرارت,تکه,حرارت,اپیلاسیون,تکه پارچه یا نوار گاز,زائد از ریشه کنده میشوند,حالت مایع درآید سپس

موها بین 4-6 هفته بعد دوباره خواهند رویید. فقط باید قبل از مومک انداختن حتما از لوسیون ها و یا کرمهای سفت کننده و تقویت کننده برای پر کردن منافذ خالی شده بر روی پوست استفاده کنید.

این روش از بین بردن موهای زائد برای پاها، خطوط لباس شنا –مایو، زیر بغل ها و بازوها مناسب می باشد. مومک سردموم سرد بر روی نوارهای از پیش آماده مالیده شده اند که می توانند مستقیما بر روی پوست چسبانده شوند. مو به موم سرد روی نوار می چسبد و با یک حرکت سریع از روی پوست جدا می شود. موم سرد به عنوان موم فارسی Persian Waxing نیز شناخته شده است. این کار در منزل توسط اکثر مردم انجام می شود.

www.2del.com

برچسب ها : . . . . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :