سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احمد توکلی: اثر تورمی دو نرخی شدن بنزین کم و ناچیز است


احمد توکلی: اثر تورمی دو نرخی شدن بنزین کم و ناچیز استایسنا/ یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اثر تورمی دو نرخی شدن بنزین کم و ناچیز خواهد بود.

احمد توکلی اظهار کرد: وقتی شما فروشنده کالایی هستید می‌توانید گرانی را به مصرف کننده منتقل کنید، اما مثلا کالای لوکس مالیاتش به مصرف کننده منتقل نمی‌شود زیرا مشتری می‌تواند آن کالا را نخرد.
وی افزود: در مورد کالاها ضروری به دلیل این که فردی که خودش کالا را مصرف می‌کند بهایش را می‌دهد و مالیات به مصرف کننده منتقل می‌شود و همه عوارض را خودش گردن می‌گیرد اثر تورمی آن از همه کمتر است.
این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: در مصوبه مجلس وسایل نقلیه عمومی از دو نرخی شدن بنزین مستثنی هستند و لذا اثر تورمی این مصوبه خیلی کم و ناچیز خواهد بود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
بنزین تک نرخی شد