جاده مرگ جان تنها جراح مغز و اعصاب کاشمر را گرفت


در جریان سانحه رانندگی در جاده شادمهر - کاشمر تنها متخصص جراح مغز و اعصاب این شهرستان جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جانشین فرمانده پلیس راه کاشمر گفت: این حادثه در کیلومتر پنج جاده کاشمر - شادمهر براثر برخورد خودروی سواری با یک دستگاه کامیون رخ داد.

شاکری افزود: گرچه جزئیات سانحه نیازمند بررسی بیشتر است اما طی بررسی اولیه مشخص شد راننده خودروی سمند که از کاشمر به سمت مشهد در حرکت بوده به دلیل انحراف به چپ با کامیون حامل نوشابه که از سمت مشهد به کاشمر در حال حرکت بوده برخورد کرده است.

جاده مرگ جان تنها جراح مغز و اعصاب کاشمر را گرفت

وی افزود: دراین حادثه دکتر علی پویان راننده خودرو سواری سمند در دم جان باخت.

جانشین فرمانده پلیس راه کاشمر با تاکید بر اهمیت دو بانده شدن این محور که به جاده مرگ شهرت یافته گفت: گرچه از امروز مهندسان مشاور جهت مطالعات دوبانده شدن حضور یافته اند اما شتاب در عملیات اجرایی آن ضروری است.

وی افزود: با یک طرفه شدن جاده کاشمر - شادمهر میزان تصادفات تا 50 درصد کاسته می شود.

جاده مرگ جان تنها جراح مغز و اعصاب کاشمر را گرفت

رییس شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز با اظهار تاسف شدید از مرگ تنها پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب این شهرستان گفت: پس از 15 سال هفته گذشته توانستیم با پیگیری های بسیار دکتر علی پویان را در کاشمر مستقر کنیم.

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: وی دیروز دوم آذر ماه نخستین عمل جراحی خود را در بیمارستان حضرت ابالفضل کاشمر با موفقیت انجام داد.

وی گفت: مرحوم پویان امروز برای انجام پاره ای کارهای اداری عازم مشهد بودکه دچار سانحه شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کاشمر افزود: تاکنون بیماران ضربه مغزی کاشمر را به رغم راه اندازی بخش آی.سی.یو بخاطر فقدان جراح متخصص مغز و اعصاب به مشهد اعزام می کردیم که با حضور مرحوم دکتر پویان قرار بود بیماران ضربه مغزی در کاشمر مداوا شوند.

مسیر 55 کیلومتری کاشمر به سه راهی شادمهر که بخاطر تعدد سوانح دلخراش رانندگی به جاده مرگ شهرت دارد به دلیل عرض کم و ترافیک بالا هر از چند گاهی آبستن حوادث است.

بر اساس مصوبات دور نخست سفر رییس جمهوری پیشین قرار بود این مسیر اصلاح شود اما اجرای آن 9 سال بر زمین ماند تا هفته پیش استاندار خراسان در سفر به کاشمر از تصویب 60 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای باند دوم آن به صورت بتنی خبر داد. کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش


ویدیو مرتبط :
پروفسور مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب