ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پشت پرده ماجرای مظلومی، فرهاد مجیدی و رحمتی!


پشت پرده ماجرای مظلومی، فرهاد مجیدی و رحمتی!جام نیوز/ سرمربی تیم فوتبال استقلال سعی کرد با اطمینان خاطر به فرزاد مجیدی برای راضی نگه داشتن فرهاد وی را به صندلی سرپرستی تیمش برگرداند.
فرزاد مجیدی پس از اتفاقات حاشیه‌ای پس از دربی 82 در تمرینات استقلال، قید حضور در تیم را زد و حتی گفت به عنوان آنالیزور هم با پرویز مظلومی کار نمی‌کند.
از طرفی فرهاد مجیدی در مصاحبه‌اش عنوان کرد که ابتدای فصل به مظلومی توجیه کرده امثال آندو، نکونام و صادقی را بگیرد که گویا این مسئله با مخالفت سید مهدی رحمتی مواجه می‌شود.
مجیدی بزرگ اول فصل هم در مصاحبه‌ای گفت استقلال با نظر من و برادرم بسته نشده و افکار ما به مظلومی نمی‌خورد اما پس از چند روز معلوم نشد چه اتفاقاتی رخ دا‌د که نام فرزاد مجیدی را به عنوان آنالیزور اعلام کردند.
از سوی دیگر از اردوی استقلال خبر می‌رسد چند بازیکن آبی‌پوش با مهدی رحمتی مشکل پیدا کرده‌اند. آن‌ها عقیده دارند زور رحمتی زیاد است و نقشی فراتر از یک کاپیتان در نظر مظلومی دارد.
به نظر می رسد مظلومی سعی می کند از یک طرف رحمتی که یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش در این فصل بوده را راضی نگه دارد و از سوی دیگر می خواهد فرهاد که موج عظیمی از هواداران استقلال را همراه خود دارد از خود طرد نکند.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
ماجرای دعوای خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی