حدیثه تهرانی: می خواهم به نقش‌هایم بیشتر فکر کنم


حدیثه تهرانی: می خواهم به نقش‌هایم بیشتر فکر کنم بانی فیلم/ حدیثه تهرانی بازیگر آثار تلویزیونی بیان کرد که می خواهد نسبت به پیشنهادهایی که دارد بیشتر فکر کند و بعد از این به هر قیمتی جلوی دوربین نرود.
حدیثه تهرانی بازیگر تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود به مهر گفت: مدتی است کار جدیدی آغاز نکرده ام چون پیشنهادهایم مناسب نبودند و احساس می کنم بعد از این بیشتر باید درباره نقش هایی که قبول می کنم حساسیت به خرج دهم. بازیگر مجموعه «به کجا چنین شتابان» افزود: از بازی های اخیرم می‌توانم به فیلم ویدیویی «املاکی ها» که پیش از این «در شیراز اتفاق افتاد» نام داشت؛ به کارگردانی ابراهیم صمیمی و تله فیلم «به خاطر یک مشت ریال» به کارگردانی شهروز آقایی پور و تهیه‌کنندگی بیژن شیرمرز اشاره کنم. بازیگر مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» اضافه کرد: همچنین در فیلم سینمایی «عشقولانس، آمبولانس، مرکز فوریت های عشقی» به کارگردانی عبدالله باکیده حضور داشتم که این روزها در نوبت اکران قرار دارد.
تهرانی که چندی پیش با خبر ورودش به دنیای مدلینگ رسانه ای شده بود؛ در این باره گفت: شرایطی پیش آمد که برای یکی از مزون ها عکس گرفتم اما این فقط یک تجربه بود و به عنوان حرفه اصلی درباره اش فکر نمی کنم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
به هم شهری هایم قول خواهم داد..