علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مایکروفر هوشمندی که از موبایل‌تان دستور می‌گیرد/پخت غذا با اسکن بارکد موادغذایی


دانش > فناوری - مهر نوشت: یک شرکت اروپایی، مایکروفری را ساخته است که بصورت هوشمند غذاها را طبخ می کند.

یک شرکت اروپایی مایکروفری را با نام Tovala Smart Oven تولید کرده است که طبخ غذا را به دو صورت بارکد خوان و متصل شدن به اپلیکیشن انجام می دهد.

این مایکروفر هوشمند زماینکه به وسیله یک برنامه به گوشی هوشمند متصل می شود، قادر به گرفتن فرمان از کاربر و انجام پخت غذا است ضمن اینکه با قرار گرفتن در وضعیت بارکد خوان می تواند بارکد مواد غذایی را اسکن و مقدار زمانی که صرف طبخ آن لازم است را به کاربر اعلام کند و دستوراتی را در حین انجام پخت غذا دریافت کند.

از ویژگی های این دستگاه نداشتن هیچ شماره ای بر روی آن است و بیشتر کارهای این مایکروفر با گوشی هوشمند انجام می شود ضمن اینکه ترکیبی از گرما مرطوب و خشک برای طبخ غذاهای مختلف در آن وجود دارد. قیمت مایکروفر Tovala Smart Oven بین ۱۹۹ دلار تا ۲۷۹ دلار برآورد شده است.

۵۴۵۴


ویدیو مرتبط :
ست پخت غذا در مایکروفر