علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اعتراضات سرخابی ها به قضاوت داور/ تذکر جدی ترکی به برانکو


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران از هفته بیست و ششم لیگر برتر در شرایط از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که محسن ترکی به سرمربی کروات پرسپولیس تذکر جدی داد تا به داور اعتراض نکند.

حاشیه های این مسابقه را در زیر می خوانیم:

* هر دو تیم در دقایق ابتدای مسابقه به عملکرد داور معترض بودند و سرپرستان دو تیم به داور چهارم مسابقه اعتراض کردند.

* در صحنه ای برانکوایوانکوویچ به محسن ترکی اعتراض کرد که این داور به سرعت به سمت سرمربی کروات سرخ ها آمد و به او تذکر داد تا اینقدر به داوری اعتراض نکند.

* در دقیقه ۲۴ مسابقه یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخپوشان گرامی داشته باشد.

* در دقیقه ۲۷ عادل شیهی به خاطر مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جابر انصاری جایگزین او شد.

* هواداران پرسپولیس پس از اینکه این تیم گل اول را به ثمر رساند، با سردادن شعارهایی از سرخپوشان می خواستند تا گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند.

* ازدحام بیش از حد جمعیت در مقابل جایگاه VIP و جایگاه ویژه باعث شده بود که تردد برای حاضران در ورزشگاه سخت شود.

* در دقیقه ۳۱ نیمکت نشینان استقلال معتقد بودند که داور یک پنالتی را به سود این تیم اعلام نکرده است به همین خاطر همگی آنها از جایشان بلند شدند. مسئله ای که موجب شد تا داور چهارم این مسابقه به نیمکت نشینان استقلال تذکر بدهد. فرزاد مجیدی هم از بازیکنان می خواست تا از جایشان بلند نشوند.


ویدیو مرتبط :
قضاوت درست داور