ستایش سرمربی السد از پورعلی گنجی


سرمربی پرتغالی السد از عملکرد بازیکن ایرانی خود در دیدار برابر الأهلی ابراز رضایت و تاکید کرد که اگر پور علی گنجی نبود تیمش گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الوطن قطر، مرتضی پورعلی گنجی که به تازگی به السد قطر پیوست نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان قطر را تجربه کرد.

این بازیکن ملی پوش ایرانی در دیدار برابر الأهلی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد تا جایی که سرمربی السد در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از او پرداخت.

سرمربی پرتغالی السد گفت: مرتضی پور علی گنجی و ویرا به تازگی به السد پیوستند و در دیدار نخست خود عملکرد بسیار خوبی داشتند. باید بگویم که اگر این دو بازیکن نبودند گل‌های بیشتری دریافت می کردیم و بازنده می‌شدیم. هر دو بازیکن به تازگی به جمع ما اضافه شدند اما خیلی سریع خود را با دیگر بازیکن هماهنگ کردند و این اصلا آسان نیست.

او ادامه داد: من مربی‌ای هستم که همواره از بازیکنان خود حمایت می‌کنم اما اگر آنها اشتباه هم مرتکب شوند، بدون شک یادآوری می‌کنم. متاسفانه مشکلات زیادی در این دیدار داشتیم و نتوانستیم که به پیروزی برسیم. باید در دیدارهای آینده جبران کنیم و اعتماد به نفس خود را به دست آوریم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گل پورعلی گنجی