ماجرای مدرک بین‌المللی موسیقی «پیمان طالبی» و خوانندگی او چیست؟


ماجرای مدرک بین‌المللی موسیقی «پیمان طالبی» و خوانندگی او چیست؟باشگاه خبرنگاران/ پیمان طالبی مجری برنامه «مردم چی میگن» از حضور خود در عرصه خوانندگی گفت.
پیمان طالبی مجری تلویزیون؛ در خصوص ورود خود به عرصه موسیقی چنین گفت: من از دوران ابتدایی و اوایل مدرسه مداحی را آغاز کردم که بعد از آن با هیئت و مسجد و مداحی در آنجا ادامه پیدا کرد که در آن زمان دوستان به من می‌گفتند که صدای خوبی دارم. بعد از آن در سن 14 سالگی که موسیقی را هم خیلی دوست داشتم، به کلاس کیبورد رفتم. البته نه به طور حرفه‌ای فقط در حدی که بتوانم آهنگ‌هایی که دوست دارم را بزنم. چون نوازندگی علاقه‌ام بود نه دغدغه‌ام.

وی ادامه داد: بعد از دانشگاه، وارد رادیو شدم. در آنجا پیشنهاد تیتراژ برنامه «کسی صدام بزنه» به من شد که گوینده هم خودم بودم و یک برنامه اذان‌گاهی بود و شاعر آن خانم آهنگر بود و این شروع کار حرفه‌ای من بود که هنوز هم بعد از 5 سال پخش می‌‌شود.

طالبی در خصوص کارهای دیگر خود نیز توضیح داد: بعد از کار اول من که مورد استقبال مردم واقع شد، دوباره به من پیشنهاد شد که ترانه‌های سال رادیو جوان را بسازم. من قطعه موج بی‌نهایت و قطعه‌ای برای جام جهانی ساختم و در کنار آن نیز بهار نارنج را برای نوروز 91 رادیو جوان ساختم.

وی درباره قطعه‌ای که در فستیوال (ABU) در سریلانکا فرستادیم که این کار در بین 10 کار انتخاب شد و نماینده فرهنگ و هنر در سریلانکا اظهار خوشحالی کردند که شرکت‌کننده‌ای از ایران در آن جشنواره است. من نیز به واسطه‌ آن مدرک بین المللی دریافت کردم.

مجری برنامه تلویزیونی «مردم چی میگن؟» ادامه داد: بعد از آن در تلویزیون به پیشنهاد آقای زاهدی، برنامه‌ای به مناسبت دهه فجر ساختیم که من در آن با حامد محضرنیا قطعه‌ای را خواندیم که خداروشکر کار خوبی شد و همه راضی بودند.

وی در پایان در مورد ادامه کار موسیقی توضیح داد: دغدغه اصلی من موسیقی نیست، پیشنهاد بازیگری هم داشته‌‌‌ام اما فقط به واسطه اینکه می‌توانم بخوانم و توانایی این کار را دارم، گاهی اوقات این هنر را انجام می‌دهم. به تازگی هم قرار بر این است که تیتراژ جدید برنامه آقای زاهدی را با حامد محضرنیا کار کنیم و یک کلیپ حرفه‌ای هم برای آن کار کنیم.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با پیمان طالبی