گروه موسیقی «سون» هنوز در تدارک آلبوم است/ یک پیشنهاد به جشنواره‌ای‌ها


گروه موسیقی «سون» هنوز در تدارک آلبوم است/ یک پیشنهاد به جشنواره‌ای‌هامهر/ گروه موسیقی «سون» بعد از برپایی چندین کنسرت مختلف در تهران و شهرستان ها همچنان در تکاپوی تولید تازه ترین آلبوم موسیقی خود است.
کیارش پوزشی یکی از اعضای گروه «سون» درباره تازه‌ترین فعالیت های این گروه گفت: تا قبل از فرا رسیدن ایام فاطمیه به شدت درگیر برگزاری کنسرت های مختلف تهران و شهرستان ها بودیم که آخرین برنامه به اجرای کنسرت در جشنواره موسیقی فجر بازمی گردد و خوشبختانه اجرای خوبی هم بود.
وی درباره تولید تازه ترین آلبوم موسیقی گروه توضیح داد: همچنان درگیر آماده سازی آلبوم جدیدمان هستیم که مدتی است وقت زیادی را از ما گرفته، اما با توجه به اینکه حساسیت ما برای این آلبوم بسیار بالاتر از کارهای قبلی است از این جهت فعلا عجله‌ای برای انتشار آن نداریم و با اینکه می دانیم طرفداران با اظهار لطف همیشگی شان منتظر انتشار این اثر هستند اما ترجیح می دهیم بدون عجله کارهایمان را انجام دهیم تا بتوانیم اثر خوبی را به مخاطبان تقدیم کنیم.

این نوازنده افزود: طبق برنامه ریزی هایی که به تازگی انجام داده‌ایم تصور می کنم این آلبوم تا قبل از تابستان سال آینده روانه بازار موسیقی شود البته در این مدت هم به احتمال فراوان تک آهنگ هایی را در فضای مجازی منتشر می کنیم که فاصله تولید آلبوم قبلی با آلبوم جدید تا این حد دور نباشد. ضمن اینکه در این مدت قطعا کنسرت هایی را در تهران و شهرستان برگزار می کنیم و امیدوارم با انتشار آلبوم جدید، بتوانیم در فضای جدیدتر به اجرای زنده بپردازیم.

پوزشی با اشاره به برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر تصریح کرد: امسال تا آنجا که اطلاع دارم جشنواره در ساختاری جدیدتر از آنچه قبل از این برگزار می شد میزبان دوستداران موسیقی بود که اگر این روند بتواند استمرار پیدا کند می توان به برگزاری یک جشنواره متفاوت و پر تماشاگر امیدوار بود اما لازمه این تغییرات خدمات و پشتیبانی فنی از گروه های شرکت کننده است که امیدوارم در این یک سال باقی مانده این فضا نیز مرتفع شود.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد عجیب مهران مدیری به خواننده گروه موسیقی سون