مربی ذوب آهن توبیخ و جریمه شد


به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  ذوب آهن جریمه شد  دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته پانزدهم در فولاد شهر برگزار شد و از سوی تیم ذوب اهن اصفهان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی تماشاگران  به داور مسابقه صورت گرفت. این تیم  طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. دیدار تیم های استقلال تهران و صبای قم در هفته پانزدهم برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و سرمربی تیم مقابل رخ داد. بر همین اساس تیم اسقلال تهران طبق ماده 79 و بند 3 آیین نامه انضباطی به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است و چنانچه در مسابقات بعدی، تخلفات تماشاگران ادامه داشته باشد، این تیم یک مسابقه خانگی، بدون حضور تماشاگر را برگزار خواهد کرد.

*جریمه نقدی برای سپاهان اصفهان و پدیده خراسان

مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و پدیده خراسان در هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان فحاشی به داور و شکستن صندلی های ورزشگاه صورت گرفت. این تیم به پرداخت 150 ریال جریمه نقدی محکوم است و چنانچه در مسابقات بعدی، تخلفات تماشاگران ادامه داشته باشد، این تیم یک مسابقه خانگی، بدون حضور تماشاگر را  برگزار خواهد کرد.

تیم پدیده خراسان نیز به خاطر فحاشی تماشاگرانش پس از رسیدن این تیم به گل، باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*توبیخ و جریمه نقدی برای مربی تیم ذوب آهن اصفهان

رقابت تیم های سیاه جامگان مشهد و ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم برگزار شد و از سوی مجتبی حسینی، مربی تیم ذوب آهن اصفهان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که در نهایت منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن