سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلال احمر: زنان باردار، ۹ ماه حمایت می‌شوند


آخرین خبر/ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برگزاری طرح «باران مهربانی» با شعار امنیت غذایی مادران باردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،فرحناز رافع در جمع خبرنگاران گفت: طرح باران مهربانی فردا همزمان با هشتمین آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه و واقفین برترجمعیت هلال احمر آغاز می شود.

وی افزود: این طرح در قالب پنجره های امید که تاکنون برای حمایت از بیماران نیازمند،کمک هزینه ازدواج و هزینه تحصیل با کمک نیکوکاران اجرا می شود ادامه خواهد یافت.

رافع گفت: تاکنون هزار و 500 مادر نیازمند نام نویسی شده که فردا با حمایت از 500 مادر نیازمند، طرح باران مهربانی امسال آغاز می شود.

وی افزود: کمک هزینه برای امنیت غذایی 9 ماه دوران بارداری و هدیه سیسمونی برای هر مادر تا یک میلیون تومان برآورد شده است.

رافع گفت: این طرح با کمک مددکاران و با حفظ کرامت نیازمندان برای پنجمین سال اجرا می شود.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در برنامه هشتمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و واقفین برتر جمعیت هلال احمر، سفیر صلح این سازمان نیز معرفی می‌شود، خاطر نشان کرد: بر این اساس مردم و خیرین برای مشارکت در طرح‌های حمایتی سازمان داوطلبان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به خانه‌های داوطلب و یا شعب هلال احمر ارائه دهند و یا به شماره حساب 1500000042 نزد بانک‌های ملی، ملت، پاسارگاد، رفاه کارگران و اقتصاد نوین و همچنین از طریق تلفن همراه با گرفتن شماره #5151*733*کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حمایت از دانش آموزان ممتاز در هلال احمر گیلان