سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار ایلام فرا رسیدن نوروز 95 را به مردم استان تبریک گفت


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، متن پیام محمدرضا مروارید به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 95 بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
'یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال'
بهار از یک سو پیام آور نو شدن طبیعت و تجدید حیاتی دوباره و از سوی دیگر، نماد تعادل میان سرمای جانسوز زمستان و گرمای سوزان تابستان است، بشر با الهام از طبیعت، با در پیش گرفتن تعادل میان افراط و تفریط و تغییر در افکار و کردار خود، می تواند آینده ای بهتر را برای خویش رقم زند.
سال 1394 که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' نامگذاری شد، یادآور خاطراتی مهم برای مردم ایران زمین است.
مذاکرات هسته ای و اجرای برجام، حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مهمترین رویدادهای سال جاری می باشند که در اذهان مردم ایران ماندگار خواهند بود.
هم استانی های عزیز
حال که سال جاری در شرف پایان است، برخود فرض می دانم در آستانه ورود به سال جدید، پیشاپیش عید باستانی نوروز و فرارسیدن بهار طبیعت را به همه شما تبریک عرض نمایم.
امیدوارم سال جدید، سالی توام با شادکامی، موفقیت و بهروزی برای همه ایرانیان، به خصوص شما هم استانی های ارجمند باشد و در این سال، ما مردم استان ایلام با شرکت آگاهانه در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگانی شایسته، سهم خود را در ساختن ایران اسلامی ادا نماییم.
پیروز و سربلند باشید
محمدرضا مروارید - استاندار ایلام
9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام تبریک اوباما به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1393