فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نکوداشت همسر شهید «مصطفی صدرزاده» در محفل «فرشتگان بال گشودند»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه شب خاطره زنان مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان «فرشتگان بال گشودند» در راستای منویات مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید، محافلی را با حضور مادران و همسران شهدا در جهت پاسداشت زنان مجاهد انقلابی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.

پنجمین محفل «فرشتگان بال گشودند» چهارشنبه 27 آبان‌ماه، با محوریت گرامیداشت و تجلیل از سمیه ابراهیم پور همسر فرمانده شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده ساعت 18:30 الی 20:30 در دانشکده ولیعصر(عج) واقع در اتوبان بعثت، کیانشهر، خیابان شهید ابراهیمی برگزار می‌شود.

شهید مصطفی صدرزاده متولد 1365 دانشجوی ترم آخر رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بود. او فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود که در ظهر تاسوعا حین درگیری با نیروهای تروریست توسط تیر تک‌تیرانداز نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید. شهید مصطفی صدرزاده به‌مدت دو سال و نیم در درگیری‌های علیه تروریست‌های تکفیری به دفاع از حرم حضرت زینب(س) پرداخته طی این مدت هشت بار مجروح شده بود. از وی دختری هفت‌ساله به‌نام فاطمه و پسری شش‌ماهه به‌نام محمدعلی به یادگار مانده است.

حلقه اصلی دبیرخانه محفل شب خاطره «فرشتگان بال گشودند» با حلقه اصلی متولیان برگزاری کنگره هفت هزار زن شهید مشترک هستند که پس از فرمایشات رهبری در پیام به این کنگره، تصمیم گرفتند تا با برگزاری برنامه‌ای ماهیانه این روند را ادامه دهند.

هدف برگزاری این محفل الگو برداری از معلم ثانی یعنی زنان مجاهد انقلاب است. امروز در هجمه‌های متعددی که از سمت دشمنان انقلاب اتفاق می‌افتد و در آشفته بازار الگوهای فاسد غرب باید خلأ هویتی دختران این مرز با الگوهایی از جنس خودشان بر طرف شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با همسر شهید مصطفی صدرزاده