علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری کمپ زمستانی مدرسه سلامت عمومی ایران در اسفند ماه


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 21:51

برگزاری کمپ زمستانی مدرسه سلامت عمومی ایران در اسفند ماه

ایسنا/ مسؤول روابط عمومی کمپ زمستانی مدرسه سلامت عمومی ایران اعلام کرد: در پی عقد تفاهم‌نامه همکاری با سرپرست مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، کمپ زمستانی این مدرسه در مرکز پژوهش‌ها برگزار می‌شود.
علی گنجی زاده گفت: مدرسه سلامت عمومی ایران یا (Iran Public Health School (IPHS که اولین دوره‌ آموزشی خود را در سال 2013 با همکاری مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش برگزار کرد، پس از برگزاری سه دوره موفق آموزشی، برای برگزاری کمپ زمستانی مدرسه سلامت عمومی ایران در اسفند ماه 1394 با همکاری سرپرست این مرکز، در جهت توانمندسازی دانشجویان در زمینه سلامت عمومی تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
وی یادآور شد: روز گذشته در جلسه‌ای با حضور دکتر پروین پاسالار سرپرست مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر فرشاد نوری‌زاده، قائم مقام مرکز، اعضا هیات مدیره و تیم آموزشی و اجرایی مدرسه سلامت عمومی ایران ضمن معرفی کامل کمپ زمستانی، برنامه آموزشی و اجرایی دوره شرح داده شد و در پایان تفاهم‌نامه‌ای توسط دکتر پاسالار و دکتر پوریا روزرخ مدیر آموزشی کمپ زمستانی به امضا رسید.
دبیر اجرایی کمپین افزود: مجریان مدرسه سلامت عمومی ایران پیش از این سه دوره آموزشی با عنوان «مدرسه تابستانی بین‌المللی سلامت عمومی ایران» را با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی داخل و خارج از کشور برگزار کرده‌اند و موفقیت‌های دوره‌های پیشین و اهمیت آموزش سلامت عمومی به عنوان مهم‌ترین عامل در تعیین سطح سلامت جوامع موجب شد دست‌اندرکاران این برنامه کمپ زمستانی را جهت آموزش مفاهیم اختصاصی و گاه مهجور از سلامت عمومی طراحی کنند.
گنجی زاده تصریح کرد: کمپ زمستانی مدرسه سلامت عمومی ایران، دوره آموزشی 3 روزه‌ای است که به همراه دو هفته آموزش از راه دور پیش از آن با شعار «سلامتی به رنگ اجتماع» به آموزش مفاهیم حوزه‌ مولفه‌های اجتماعی سلامت می‌پردازد. مدرسه سلامت عمومی ایران که لذت‌بخش کردن یادگیری سلامت عمومی را در صدر اهداف خود قرار داده‌ است، در برگزاری این دوره از روش‌های نوین و خلاقانه آموزشی همچون آموزش مبتنی بر داستان، آموزش مبتنی بر بازی و بازی‌نمایی استفاده می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: دوره آموزش از راه دور کمپ زمستانی سلامت عمومی ایران از تاریخ 17 تا 30 بهمن و دوره آموزش حضوری آن از 5 تا 7 اسفند ماه در این مرکز برگزار می‌شود. تمامی دانشجویان علوم پزشکی علاقمند کشور می‌توانند از تاریخ اول آذر ماه 1394 از طریق سامانه ثبت نام مدرسه سلامت عمومی ایران به آدرس http://iphs.ir نسبت به ثبت نام در این کمپ زمستانی اقدام کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ویدئو معرفی کمپ زمستانی مدرسه سلامت عمومی ایران