ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پژمان نوری: اصلاً به مربیگری فکر نمی‌کنم


پژمان نوری: اصلاً به مربیگری فکر نمی‌کنمورزش 3/ ستاره ملوان گفت: به خاطر کمک به باشگاه بخشی از قرار دادم را بخشیدم
نوری گفت: بعد از بازی با راه آهن با توجه به تعطیلی موقت و چند باره لیگ چند روزی استراحت کردیم. در این فاصله با اضافه شدن سه مربی از بدنه باشگاه به کادر فنی تمریناتمان را آغاز کردیم و قرار بود تکلیف سرمربی جدید تیم هم مشخص شود که تا امروز این اتفاق رخ نداده است.
کاپیتان ملوان در مورد شایعاتی مبنی بر ایفای نقش بازیکن مربی به دلیل تجربه کار کردنش با مربیان بزرگ گفت: در گذشته چند بار به من پیشنهاد مربیگری دادند و بارها گفته‌ام تا زمانی که هواداران از عملکرد من در مستطیل سبز رضایت داشته باشند می‌خواهم فقط فوتبال بازی کنم و به مربیگری فکر نمی‌کنم ضمن اینکه در این فصل اصلاً" چنین پیشنهادی به من نشده است و سعی کرده‌ام تا زمانی که از من سؤال نکنند در مورد مسائل فنی نظر ندهم.
نوری با اشاره به وضعیت بحرانی ملوان گفت: همانطور که می دانید یکی از مشکلات ملوان کمبود منابع مالی است، من به عنوان بازیکن تصمیم گرفته‌ام بخشی از قرارداد این فصلم را ببخشم تا دست باشگاه برای پرداخت به بازیکنانی که درگیر مشکلات مالی هستند باز باشد. در این مورد با چند بازیکن دیگر صحبت کرده‌ام و همه بچه‌ها حاضرند برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه قراردادشان را تعدیل کنند، به هر حال برای حفظ تنها سهمیه شمال ایران باید همه با هم کمک کنیم و من این قول را می‌دهم برای اینکه کمکی به باشگاه کرده باشم درصدی از قراردادم را کم کنم.
البته فعلاً" این قول را از طرف خودم می‌دهم اما مطمئنم سایر بازیکنان نیز مانند من نگران وضعیت باشگاه هستند و در صحبت‌هایی که با آنها داشتم احساس می‌کنم آنها نیز برای کمک به باشگاه کم نمی‌گذارند.
وی در رابطه با خطر سقوط ملوان گفت: امسال ملوان پتانسیل خیلی خوبی داشت تا بعد از سال‌ها به هوادارانمان آنچه که استحقاقش را دارند هدیه کنیم؛ اما مجموع اتفاقات به گونه‌ای رغم خورد که ما نتوانستیم از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم. با این وجود معتقدم اگر در ادامه همه کار خودشان را به درستی انجام بدهند، قطعاً فصل را با خوشحالی به پایان خواهیم برد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گیتار فلامنكو توسط پژمان نوری