ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



راهیابی بیمه رازی به نیمه نهایی با غلبه بر سینا صنعت ایذه در فینال زودرس


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که از صبح امروز با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر آغاز شده است با پیروزی تیم‌ بیمه رازی مقال سینا صنعت ایذه در فینال زودرس این مسابقات پیگیری شد.

با توجه به حضور کشتی گیران عنوان دار و سرشناس در این دو تیم به اذعان کارشناسان رقابت بیمه رازی و سینا صنعت ایذه فینال زودرس مسابقات بود که کشتی های جذابی هم در آن برگزار شد.

در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی دارنده مدال نقره جوانان جهان از ایذه با نتیجه 3 بر صفر از سد محسن حاجی پور، نفر سوم قهرمان آسیا از بیمه رازی گذشت.

در 66 کیلوگرم رقابت جذاب و دیدنی زیدوند و گرایی با نتیجه 4 بر 3 به سود گرایی از ایذه به پایان رسید تا کار برای بیمه رازی سخت شود.

در 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد دارنده مدال های بزن جهان و بازی های آسیایی با نتیجه 2 بر صفر از سد عظیم گرمسیری گذشت.

در وزن 75 کیلوگرم دیدار دیدنی سعید عبدولی، قهرمان جهان و پیام بویری نفر سوم بازی های آسیایی با نتیجه 5 بر صفر به سود عبدولی از بیمه رازی به پایان رسید تا هر دو تیم صاحب دو پیروزی شوند.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان با نتیجه 5 بر صفر مقابل میلاد خسروی به برتری دست یافت تا بیمه رازی با با نتیجه 3 بر 2 از حریف پیش بیاندازد.

در 85 کیلوگرم داود عابدین زاده با نتیجه 2 بر 2 مقابل حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان از بیمه رازی به پیروزی رسید تا هر دو تیم با 3 پیروزی کار را دنبال کنند و رقابت بیش از پیش حساس شود.

در دیگر دیدار مهم و حساس این مسابقه در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری با نتیجه 6 بر 2 از سد سیدمصطفی سالحی زاده قهرمان جوانان جهان از ایذه گذشت و خیال بیمه رازی را از پیروزی در این رقابت راحت کرد.

اما دیدار سنگین وزن حساسیت بالایی داشت چرا که در صورت برتری قاسمی با امتیاز عالی بیمه رازی بازنده این مسابقات بود اما قاسمی با نتیجه 3 بر یک از سد بابجان زاده گذشت تا هر دو تیم صاحب 4 پیروزی شوند اما بیمه رازی با امتیاز فنی مثبت بیشتر با نتیجه 15 بر 13 جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

* نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی بیمه رازی ابتدا آمده است)

59 کیلوگرم:

محسن حاجی پور صفر - سامان عبدولی 3 (برنده)

66 کیلوگرم:

مهدی زیدوند 3 - محمدعلی گرایی 4 (برنده)

71 کیلوگرم:

افشین بیابانگرد 2 (برنده) - عظیم گرمسیری صفر

75 کیلوگرم:

سعید عبدولی 5 (برنده) - پیام بویری صفر

80 کیلوگرم:

یوسف قادریان 5 (برنده) - میلاد خسروی صفر

85 کیلوگرم:

حبیب الله اخلاقی 2 - داود عابدین زاده 2 (برنده)

98 کیلوگرم:

مهدی علیاری 6 (برنده) - سیدمصطفی صالحی زاده 2

130 کیلوگرم:

بشیر باباحان زاده یک - امیر قاسمی منجزی 3 (برنده)

در دیگر دیدار دور دوم نیز پدید دوکوهه اندیمشک با برتری 6 بر 2 مقابل نماینده قرقیزستان با توجه به دو پیروزی در گروه اول جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد تا برای تعیین یک از فینالیست به مصاف بیمه رازی برود.

تیم بوداپست تی اف مجارستان نیز با پیروزی مقابل نماینده مراکش با دو پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد تا برای مشخص شدند حریفش منتظر نتیجه دیدار تیم های اوکراین و ارمنستان باشد.

* نتایج مسابقات دور نخست نیز به شرح زیر است:

گروه A:
پدیده دوکوهه اندیمشک 6 - پتروشیمی اروند 2

قرقیزستان - استراحت

گروه B:
بیمه رازی 8 - آلپ ارسلان ترکمنستان صفر

سینا صنعت ایذه - استراحت

گروه C:
دینامو ارمنستان 8 - اسکای تاجیکستان صفر

اوکراین - استراحت

گروه D:
بوداپست تی اف مجارستان 7 - ان ای آکادمیک بلغارستان یک

مراکش - استراحت

به گزارش فارس، طبق برنامه این مسابقات، تیم های هرگروه ابتدا با یکدیگر مسابقه می دهند و پس از آن تیم های اول گروه های A و B و تیم های اول گروه های C و D با یکدیگر به رقابت می پردازند و دو تیم برتر به دیدار فینال و دو تیم بازنده به دیدار رده بندی راه می یابند. این برنامه برای تعیین تیم های حاضر در مسابقات پنجم و ششم و هفتم و هشتم بین تیم های دوم برتر هر گروه نیز انجام خواهد شد و مسابقه برای کسب مقام نهم و دهم نیز بین برترین تیم های سوم، چهار گروه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/NU1MKF


ویدیو مرتبط :
راهیابی رضا یزدانی به نیمه نهایی