سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارتر: آمریکا برای اقدام زمینی بیشتر علیه داعش آماده است


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا امروز پنج شنبه در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا حاضر است تا تاکتیک خود در مقابله علیه گروه تروریستی داعش را تغییر دهد، تاکتیکی که احتمالا شامل دخالت زمینی بیشتری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما آماده هستیم تا قواعد مشارکت در عملیات نظامی علیه داعش را تغییر دهیم. باراک اوباما رئیس جمهور نشان داده است که حاضر است اقدامات بیشتری را انجام دهد، از جمله روی زمین.

ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش متشکل از 60 کشور جهان، از سپتامبر 2014 میلادی حملات هوایی علیه مواضع داعش را در خاک سوریه آغاز کرده اند. این حملات بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل انجام شده است.

اظهارات کارتر در شرایطی است که روز دوشنبه باراک اوباما احتمال اعزام هرگونه نیروی زمینی به سوریه را به عنوان بخشی ز عملیات علیه داعش رد کرده است.اوباما تاکید کرد: هرگونه دخالت نظامی آمریکا تنها نتایجی موقت خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اقدام وحشیانه پلیس آمریکا علیه دانشجوی معترض