سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در مجلس حاضر نشد


وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در مجلس حاضر نشد

فارس/ عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه قرار بود امروز در جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، موضوع بورس، نرخ ارز و مالیات مربیان ورزشی بررسی شود، گفت: وزیر اقتصاد بدون اطلاع قبلی در این جلسه حاضر نشد.

نادر قاضی‌پور اظهارداشت: قرار بود جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد تشکیل و به سوالات نمایندگان پاسخ داده شود، اما طیب‌نیا بدون اطلاع قبلی در این جلسه حاضر نشد.

وی ادامه داد: قرار بود در جلسه امروز در مورد دلیل باز یا بسته شدن نمادهای بورس بدون اطلاع سهامداران و همچنین فروش آزاد ارز دولتی در کشور سوالاتی را از وزیر اقتصاد بپرسیم.

قاضی‌پور افزود: همچنین قرار بود در جلسه امروز در مورد دلیل عدم پرداخت مالیات توسط مربیان خارجی تیم‌های ورزشی از وزیر اقتصاد سوال کنیم که وی در این جلسه حاضر نشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای رقابت، گفت: در این جلسه پرونده شکایت شرکت الومتک مطرح شد.


ویدیو مرتبط :
نمایندگان ملت از پاسخ های وزیر اقتصاد و دارایی قانع نشد