سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سازمان حفاظت از محیط زیست بلای جان مردم شمال کشور شده است/ ابتکار به وضعیت هوای تهران رسیدگی کند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشتک در منطقه شمال کشور خصوصاً غرب استان مازندران غالب پروژه‌ها به خاطر موانع ایجاد شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست خوابیده است، وضعیت اقتصادی مردم متأسفانه اصلاً خوب نیست و محیط زیست هم اضافه بر این شرایط ورود کرده و بیشتر به مردم فشار می‌آورد.

وی افزود: در منطقه‌ای از شمال که معادن شن و ماسه بود و 32 سال است آنجا فعالیت می‌کنند، امروز به خاطر موانع ایجاد شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست هم سرمایه‌گذار را گرفتار کردند و هم فشار از نظر هزینه‌ها و بار مالی به مردم اضافه شده است.

احمدی‌لاشکی در ادامه خطاب به ابتکار گفت: به چه قیمتی می‌خواهید از محیط زیست حراست کنید؟ اگر به دنبال حراست از محیط زیست هستید به وضعیت هوای تهران رسیدگی کنید، به وضعیت نامناسب آلودگی دریاها رسیدگی و آنها را کنترل کنید، معادن شن و ماسه‌ای که هیچگونه آسیبی هم به محیط زیست نزده را غیرفعال کردند.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: از محل مالیات بر ارزش افزوده قرار بود جرائمی که باعث حل مشکلات زیست محیطی می‌شود، پرداخت شود نه اینکه اینگونه کار را متوقف کنیم، محیط زیست تبدیل به «محیط نیست» شده و بلای جان مردم شمال کشور شده است و گرفتاری‌هایی را ایجاد کرده که باید مسئولان به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/139BXN


ویدیو مرتبط :
ابتکار جالب خانم ابتکار در توضیح وضعیت محیط زیست کره زمین!!!