سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند


پرشین خودرو/ لامبورگینی LM002
اگر یک خودروی کلاسیک بخواهید که از پس تمام شرایط آب و هوایی بر بیاید اولین خودروی شاسی بلند لامبورگینی با سیستم تمام چرخ ها متحرک به نام لامبورگینی LM002 گزینه مناسبی است.
باوجوداینکه LM002 تا حدود زیادی قدیمی بوده و در زمان تولید نیز نتوانست نظر منتقدین را به خود جذب کند، دارای یک موتور قدرتمند V12 بوده که می‌تواند از پس انواع جاده‌ها بربیاید.

پورشه 911 TURBO
اگر لامبورگینی LM002 خیلی قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسد، پورشه 911 توربو گزینه مناسبی است. نسخه S پورشه 911 توربو موتور قدرتمند 530 اسب بخاری داشته که نیروی خود را به 4 چرخ خودرو منتقل کرده و می‌تواند کنترل خوبی بر روی سطوح لیز داشته باشد. شتاب پورشه 911 توربو از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در حدود 4 ثانیه است.

آئودی RS6
در کشورهای آمریکایی به فروش نمی‌رسد در نگاه اول درست مانند یک خودروی استیشن معمولی است اما در حقیقت با یک استیشن واگن معمولی خیلی تفاوت دارد. آئودی RS6 دارای یک موتور توربو دوقلوی V10 بوده که می‌تواند در حدود 570 اسب بخار نیرو تولید کند. ازاین‌رو علاوه بر قدرت و سرعت بالا، آئودی RS6 خودرویی کاربردی نیز محسوب می‌شود.

فراری FF
به گزارش بازارخبر، اگر از علاقه مندان به خودروهای سوپر اسپرت شرکت فراری هستید. مدل FF این شرکت بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند در فصل سرما و زمستان نیز از خودروی خود لذت ببرند. FF مخفف Ferrari Four بوده و اوین خودروی فراری محسوب می‌شود که مجهز به سیستم تمام چرخ‌های متحرک است. برخلاف دیگر خودروهای AWD، سیستم تمام چرخ‌های متحرک برای فراری FF همیشه فعال نبوده و تنها در مواقعی که سطوح لغزنده توسط خودرو شناسایی شود چرخ‌های جلو درگیر می‌شوند.

بنتلی کانتیننتال GT
لوکس‌ترین سوپر اسپرت موجود در این لیست است. موتور W12 کانتیننتال GT توانایی تولید 570 اسب بخار نیرو و انتقال آن به هردو محور خودرو را داشته و با وجود لوکس بدن می‌تواند به راحتی از پس شرایط مختلف آب و هوایی بربیاید.

آئودی R8
بسیاری از علاقه مندان به ارباب حلقه‌ها، این مدل را یکی از بهترین سوپر خودروهای موجود در بازار می‌دانند. سیستم تعلیق فوق‌العاده فضای بزرگ برای سرنشینان و تجربه لذت‌بخش رانندگی با این خودرو تا کنون بارها نظرات کارشناسان مختلف را به خود جذب کرده است. به تمام این موارد سرعتی در حد و اندازه پورشه 911 را نیز اضافه کنید.


ویدیو مرتبط :
کنترلر WAGO در شرایط محیطی سخت(گرما،سرما،لرزه،..)