سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازداشت معلم عربستانی که از ولی عهد این کشور انتقاد کرده بود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «المنار»، نیروهای سعودی، امروز- چهارشنبه- «محمد العبید» معلم مدرسه «ابن القیم» در منطقه‌ای شیعه‌نشین عربستان را بازداشت کردند.

محمد العبید که برادر یکی از شهدای حمله تروریستی علیه «القدیح» است، در حالی‌که «محمد بن نایف» ولیعهد و وزیر کشور سعودی برای ابراز تسلیت به خانواده‌های قربانیان این حادثه به القدیح رفته بود، در حضور وی در انتقاد از وضعیت امنیتی مناطق شیعه‌نشین عربستان گفته بود: «اگر دولت نمی‌تواند به وظایف خود عمل کند، به من اجازه بدهید... پس (دولت) شریک جرم است.»

محمد بن نایف نیز در پاسخ به او گفته بود: «می‌دانم که احساساتی هستی و تو را سرزنش نمی‌کنم. هر کسی که بخواهد نقش دولت را بازی کند محاکمه می‌شود.»

حالا بعد از گذشت 7 ماه از این رویدار و 3 هفته از اعدام «شیخ نمر باقر النمر» رهبر شیعیان عربستان و 3 فعال شیعه دیگر، رژیم سعودی العبید را بازداشت کرد.

در 22 ماه مه 2015، انفجاری انتحاری در مسجد شیعیان در القدیح در استان «القطیف»، که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت، 21 شهید و 97 زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وزارت کشور: قرص برنج عامل مرگ زائران عربستانی!