سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش افسران افغانستانی در اکادمی نظامی پاکستان


آموزش افسران افغانستانی در اکادمی نظامی پاکستانتسنیم/ شش افسر نظامی افغان که برای آموزش وارد آکادمی نظامی پاکستان شده بودند پس از یک سال دانش آموخته شدند.

شش افسر افغانستانی از آکادمی نظامی پاکستان در شهر «ایبت آباد» ایالت خیبرپختونخوا دانش آموخته شدند.
این 6 افسر نظامی افغان با گذراندن 134 دوره طولانی مدت، 52 دوره ترکیبی و 6 دوره مجاهد، روز گذشته از آکادمی نظامی پاکستان دانش آموخته شدند.
روزنامه پاکستانی «اکسپرس تریبون» گزارش داد: افسران دانش آموخته افغان در ماه فوریه سال گذشته میلادی وارد آکادمی نظامی پاکستان شدند و اکنون آماده پیوستن به نیروهای ارتش افغانستان هستند.
به گزارش رسانه پاکستانی، مراسم دانش آموختگی این افسران افغان روز گذشته در محل آکادمی برگزار شد و «ممنون حسین» رئیس‌جمهور، و «راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش پاکستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
آموزش های نظامی افسران روسی به نیروهای ارتش سوریه