حضور دوباره کارگردان «آوای باران» در قاب جادویی


حضور دوباره کارگردان «آوای باران» در قاب جادویی

باشگاه خبرنگاران/ «پریا» تازه‌ترین اثر حسین سهیلی‌زاده است که برای پخش از شبکه 3 سیما ساخته می‌شود.
کمند امیرسلیمانی به پروژه «پریا» پیوست. وی در این سریال که جدیدترین اثر تلویزیونی حسین سهیلی‌زاده کارگردان شناخته شده ملودرام‌های تلویزیونی است، نقش زنی به نام «گلی» را ایفا می‌کند.
این سریال بر اساس فیلم‌نامه‌ای از سعید فرهادی و به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه برای پخش از شبکه 3 سیما ساخته می‌شود.
قصه این سریال از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که دختری به نام «پریا» با بازی لادن مستوفی پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی به نام «کیوان» می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی‌دارند؛ اما برخی اتفاق‌ها،‌ ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.
جالب است بدانید کمند امیر سلیمانی در این سریال نقش خواهر امیرحسین آرمان و دختر محمودپاک نیت را ایفا می‌کند. این خانواده سال‌ها قبل مادرشان را از دست داده‌اند. گلی ازدواج کرده؛ اما برای پدر و برادرش دغدغه‌های فراوانی دارد و نگران زندگی آنهاست.
بازیگران سریال «پریا»: امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خداپناهی و هادی قمیشی هستند. در این سریال 40 قسمتی شاهد نقش‌آفرینی نورا بهروز رشید، روژان تقی‌زاده، محمدرضا شیرخانلو و شادی نکته سنج به عنوان بازیگران کودک هستیم. تصویربرداری این سریال تلویزیونی از روز پانزده آبان مقابل دوربین محمد افسری آغاز شده است. مجری طرح این سریال، شرکت «فانوس خیال زمان» و محصول مشترک اداره کل نمایش سیما و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت) است.
عوامل این سریال: نعمت‌الله یمینی مدیری تولید، امیر زاغدی طراح صحنه، پگاه ترکی طراح لباس، سید جلال موسوی طراح گریم، مهدی آزادی مدیر تصویربرداری، امیرسلیمانی سرپرست و مدیر گروه برنامه‌ریزی، امین محمودی دستیار اول کارگردانی، مهین شهبازی منشی صحنه، مهدی پیله‌وریان مدیر تدارکات و هلیا رضایی عکاس.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
عیدانه گلخانه با حضور بازیگران مجموعه آوای باران پارت 1