سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وقوع چندین انفجار در جنوب غربی فرانسه


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه فرانسوی «لو فیگارو» نوشت: صبح امروز (یکشنبه) چند انفجار در منطقه صنعتی «بَسان» (Bassens) در شمال «بوردو» در جنوب غربی فرانسه، رخ داد.

به گزارش انتخاب، لو فیگارو نوشت، صبح امروز سه انفجار در محل فعالیت شرکت «س د ترانس» (CD Trans) در منطقه صنعتی بَسان به آتش سوزی مهیبی در محل منجر شد.

«س د ترانس» یک شرکت پشتیبانی حمل و نقل مواد شیمیایی است. تدابیر ایمنی در محیط حادثه اتخاذ شده و آتش نشانان در محل حاضر شده اند.

برخی رسانه ها اخبار ضد و نقیضی در مورد تعداد انفجارها اعلام می کنند. تارنمای نشریه «سود اوئست» نوشت: پنج کامیون حامل مواد شیمایی منفجر شده اما کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

تارنمای رادیو «فرانس انفو» نیز از وقوع دو انفجار پی در پی که باعث وحشت ساکنان منطقه شده است، خبر داد.

روز جمعه نیز وقوع یک انفجار قوی در پاریس در اثر نشت گاز دست کم پنج مجروح بر جا گذاشت. این حادثه هراس مردم از تکرار حملات تروریستی را در پی داشت.


ویدیو مرتبط :
لحظه وقوع انفجار دوم در منطقه برج البراجنه جنوب بیروت